افزایش ۱۱۵ میلیونی خودروی جدید سایپا

سایپا در اقدامی جدید، قیمت‌های به‌روزشده دو محصول وارداتی خود را اعلام کرد. این خودروساز با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که پیش‌خرید کرده بودند، جزئیات قیمت‌گذاری جدید را به نمایندگی‌ها ابلاغ نموده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، بر اساس این اطلاعیه، چانگان CS35 که پیش از این با قیمت ۱,۲۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می‌شد، اکنون با افزایش قیمتی قابل توجه به ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. این افزایش قیمت نشان‌دهنده رشد حدود ۱۰ درصدی در قیمت این مدل است.

همچنین، مدل بزرگ‌تر چانگان یعنی CS55 نیز با افزایش قیمت مواجه شده است. این خودرو که قبلاً ۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده بود، اکنون با قیمت ۱,۵۱۱,۸۷۸,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. این تغییر قیمت، افزایشی حدود ۱.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت چانگان سایپا ویژه تیرماه 

مدل خودرو قیمت قبلی (تومان) قیمت جدید (تومان) میزان افزایش قیمت (تومان) درصد افزایش قیمت
چانگان CS35 ۱.۲۷۴.۰۰۰.۰۰۰ ۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲۶.۰۰۰.۰۰۰ ۹.۸۹%
چانگان CS55 ۱.۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱.۵۱۱.۸۷۸.۰۰۰ ۲۶.۸۷۸.۰۰۰ ۱.۸۱%

مشخصات فنی چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس، به عنوان یکی از محصولات جدید این شرکت خودروسازی، در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در دو نسخه متفاوت عرضه شده است. این کراس‌اوور میان‌رده در بازار ایران با رقبایی همچون لاماری ایما، فونیکس تیگو ۷ پرو، کی‌ام‌سی J7 و دیگنیتی پرایم مواجه خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی، چانگان CS55 پلاس به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که در نسخه GDi قادر به تولید ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این خودرو از یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه بهره می‌برد که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. حداکثر سرعت این مدل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده و مصرف ترکیبی آن ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

بازگشت چانگان CS35 پلاس به بازار ایران 

چانگان CS35 پلاس نیز به عنوان نسخه فیس‌لیفت از نسل دوم این خودرو، اکنون به بازار ایران بازگشته است. این مدل با موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ عرضه می‌شود که ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این خودرو نیز هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه است.

هر دو مدل CS35 و CS55 پلاس از امکانات رفاهی و ایمنی قابل توجهی برخوردار هستند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم صوتی پیشرفته، نمایشگرهای لمسی بزرگ، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما، کروز کنترل تطبیقی و سیستم‌های ایمنی پیشرفته اشاره کرد.

خودرو

شناسه : 434590
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا