علی دایی به چه کسی در انتخابات رای می‌دهد؟

چند روز گذشته برخی اخبار حاکی از حمایت علی دایی از یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری بود. موضوعی که با واکنش این اسطوره فوتبال همراه شد.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، علی دایی در مورد خبر کذب عدم حمایت از کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری که در صفحه منتسب به وی در شبکه اجتماعی X منتشر شده گفت: متاسفانه برای چندمین مرتبه است که در چنین شرایطی از نام من سوءاستفاده می‌شود. به نظرم باید با افرادی که با ایجاد اکانت‌های فیک با سوءاستفاده از نام اشخاص اخبار کذب را منتشر می‌کنند برخورد قانونی صورت بگیرد.

من جز در اینستاگرام در هیچ شبکه اجتماعی دیگری اکانت ندارم و مانند تمام سالیان اخیر اگر صحبتی با هم‌میهنان گرامی‌ام داشته باشم، از طریق صفحه رسمی‌ام در اینستاگرام با آنها درمیان خواهم گذاشت.

مقصود علی دایی صفحه توییتری است که به نام او فعالیت می‌کند. روز گذشته این اکانت در پیامی اعلام کرده بود: «‏متأسفم که این روز ها نام مرا جهت حمایت از کاندیداها مطرح می کنند. مردم بدانند اینجانب هیچ گاه در هیچ دوره ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهم کرد و آنچه از قول من در این خصوص در این روزها نقل می کنند فراتر از یک دروغ است.»

سیاسی

شناسه : 434747
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *