رای گیری از ایرانیان ساکن آمریکا آغاز شد

رئیس دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن گفت: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۰ ایالت آمریکا برگزار می‌شود و اکنون در ایالت‌هایی که در شمال شرق آمریکا قرار دارند مثل واشنگتن، مریلند و بوستون انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، «ابوالفضل مهرآبادی» در گفت‌وگوی تلفنی با ستاد انتخابات خارج از کشور بیان کرد: ۳۰ صندوق رای برای اخذ رای ایرانیان مقیم آمریکا در نظر گرفته شده است. وی اظهار کرد: طبق اخباری که ما در اختیار داریم تعدادی از ایرانیان از ونکوور و تورنتو کانادا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به شهرهای سیاتل و بوفالو (۲ شهر مرزی کانادا و آمریکا) برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سفر کرده‌اند.

وی اعلام کرد: برخی از دانشجویان نیز از طریق هواپیما و یا با اتومبیل خود را به شعب اخذ رای رسانده‌اند که در انتخابات شرکت کنند. او گفت: برای تسهیل جهت شرکت دانشجویان و دیگر شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری، چندین صندوق سیار در نظر گرفته شده است.

مهرآبادی به تدابیر اتخاذ شده جهت ایجاد امنیت برای شرکت شهروندان ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اشاره کرد. وی گفت: علیرغم تلاش‌های تعداد محدودی از افراد، تاکنون مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نشده است.

ایسنا

سیاسی

شناسه : 435087
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا