عملیات اجرایی ۵ ایستگاه خط ۸ مترو در منطقه ۱۵ آغاز می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۵ از تحویل زمین مورد نیاز جهت تجهیز کارگاه ایستگاه‌های واقع در این منطقه به شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری گفت. در راستای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت. جلسات هماهنگی به منظور تحویل زمین مورد نیاز جهت احداث ایستگاه‌های خط ۸مترو تهران. در شهرداری منطقه ۱۵ با حضور مدیران این خط، مشاوران و پیمانکاران برگزار شد.

وی ادامه داد: به همین منظور با همکاری اداره املاک منطقه، زمین مورد نیاز تجهیز کارگاه. ایستگاه‌های واقع در این منطقه تحویل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) شد. و عملیات اجرایی تسریع یافت.

اسکندری افزود: این اقدام با همکاری حوزه‌های مرتبط در راستای پیگیری مطالبه شهروندان و تحقق وعده مدیریت شهری منطقه برای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت به شهروندان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها خط انبوه بر حمل و نقل همگانی در منطقه ۱۵، خط ۶ مترو تهران است که در منتهی الیه بخش غربی منطقه واقع شده و تاثیر قابل توجهی بر کاهش ترافیک محدوده ندارد، تصریح کرد: طرح راه اندازی خطوط ٨ و ٩ مترو تهران و اتصال منطقه ۱۵ به شبکه نقش بسزایی در کاهش ترافیک جنوب شرق تهران خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 435287
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا