آشنایی با برخی از برندهای لوله و اتصالات بازار

لوله‌ها یکی از مهم‌ترین روش‌های انتقال مایعات و سیالات محسوب می‌شوند که به‌دلیل نیاز گسترده بشر، شاهد تنوع بسیار بالایی در شرکت‌های سازنده و محصولات تولیدی آن‌ها هستیم. امروزه تولید لوله به تخصصی‌ترین حالت خود رسیده و بیش‌از هزاران مدل مختلف برای کاربری‌های متفاوت توسعه یافته است. در این مطلب قصد داریم برخی از شرکت‌های مطرح در حوزه لوله و اتصالات را به شما معرفی کنیم.

شرکت‌های مهم و شناخته‌شده در حوزه لوله‌ها و اتصالات

لوله‌ها را می‌توان یکی‌از مهم‌ترین دستاوردهای بشر با هدف ابداع روشی خلاقانه در کنترل و جابجایی سیالات دانست. این ابزارها امروزه در طیف‌های گوناگونی به تولید می‌رسند و شرکت‌های بسیار زیادی نیز در این حوزه فعالیت دارند. برخی از مهم‌ترین تولیدکنندگان این ابزارآلات در ادامه بیان خواهند شد.

شرکت لوله یزد بسپار

گروه صنعتی و تولیدی یزد بسپار فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است و طی سالیان متمادی، همواره روندی رو‌به‌رشد در حوزه تولیدات خود داشته است. یکی از دلایل موفقیت و ماندگاری این شرکت در بازار، کیفیت بالای تولیدات آن است که تضمین‌دهنده موفقیت آن برای ده‌ها سال آینده است.

ازجمله تولیدات مهم این شرکت در حوزه لوله و اتصالات می‌توان به لوله‌های پروپیلین، لوله‌های پلی‌تک و لوله‌های پنج لایه آن اشاره کرد. مزیت مهمی که باعث شده است محصولات لوله یزد بسپار، بخشی جدایی‌ناپذیر از پروژه‌های صنعتی باشد، برخورداری از بالاترین سطوح کیفی استانداردهای بین‌المللی است.

شرکت پارس پلاست

شرکت ایرانی پارس پلاست با بیش‌از ۳۰ سال تجربه در حوزه تولید انواع لوله‌ها، توانسته است با تکیه‌بر دانش تخصصی خود، بیش‌از ۲۵۰ مدل لوله مختلف را طراحی کند و به خط تولید برساند. محصولات این شرکت همیشه به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین تولیدات موجود در بازار شناخته شده است.

ازجمله تولیدات مهم این شرکت می‌توان به لوله‌های فاضلابی اشاره کرد که شامل لوله و اتصالات UPVC است و برای مواردی مثل آب‌رسانی کشاورزی و صنعتی، فاضلاب شهری، صنعتی و خانگی، انتقال سیالات شیمیایی و صنعتی، محافظت از کابل‌های برق و مخابرات قابل استفاده است.

شرکت پیمتاش (Pimtas) ترکیه

پیمتاش همواره نامی آشنا در صنعت لوله‌های صنعتی و خانگی محسوب شده است. این شرکت ترکیه‌ای فعالیت خود را از سال ۱۹۷۷ در حوزه محصولات PVC آغاز کرد. این شرکت به‌دلیل ارتباط مناسبی که با ایران دارد، تحت‌نام اطلس پول فعالیت می‌کند که هردو تیم توسط یک تیم مدیریت، هدایت می‌شوند.

مهم‌ترین محصولات لوله پیمتاش ترکیه‌ای را می‌توان لوله و اتصالات متنوع آن دانست که برخی از آن‌ها شامل تبدیل چسبی، تبدیل یک‌سر دنده، چهار راهی، بوشن مغزی و بوشن یک‌سر دنده است. موارد مذکور تنها بخشی از صدها قطعات تولیدی این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت لوله مولتی پایپ

مولتی پایپ در واقع برند جدید محصولات شرکت گیتی‌پسند اصفهان است که از سال ۱۴۰۲ در سبد تولیدات آن قرار گرفته و همانند سایر محصولات تولیدی این شرکت، در حوزه لوله‌کشی ساختمان طرف‌داران بسیار زیادی دارد. اقدام این شرکت در تولید لوله‌های پلیکا سبب شده است تا محدوده بسیار وسیعی از نیازهای مصرفی ساختمان‌ها را به خود اختصاص دهد.

محصولات تولیدی لوله مولتی پایپ شامل انواع لوله و اتصالات فاضلابی و ناودانی است که با تنوع بسیار زیادی در دو بخش سبک و سنگین همراه شده است. می‌توان گفت محصولات این شرکت از لحاظ کارایی و استفاده، جزو پرطرف‌دارترین محصولات بازار است.

شرکت آذین سپاهان

لوله آذین سپاهان ازجمله بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله در کشور است که فعالیت آن به سال ۱۳۷۷ برمی‌گردد. عمده محصولات تولیدی این شرکت را پلی پروپیلین‌های تک‌لایه و ۵ لایه تشکیل می‌دهد. همچنین این برند اولین تولیدکننده لوله‌های تک‌لایه با ویژگی نفوذناپذیری نور است.

در تولید محصولات این شرکت، کوپلی پروپیلن راندوم نوع ۳ استفاده می‌شود که تحت نظارت استانداردهای آلمانی و مرکز استاندارد ایزو، تبدیل به مناسب‌ترین لوله برای آب شرب شده است. ماده اولیه این لوله و اتصالات، ویژگی‌های مهمی همچون استحکام و ماندگاری بالا، انعطاف‌پذیری مناسب، چگالی بالا و تحمل حرارت تا ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد را ارائه می‌دهد.

شرکت نیوپایپ

نیو پایپ را می‌توان از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های بازار لوله و تاسیسات کشور دانست که محصولات آن در سطح بین‌المللی نیز تاییدیه سازمان‌های مختلفی را کسب کرده‌اند. محصولات این شرکت در بخش لوله‌های ۵ لایه شامل انواع کلمپی، کوپلی و پرسی است که هرکدام از آن‌ها مزایا و کاربردهای خاص خود را دارد.

تولیدات مختلف این شرکت در بخش‌هایی همچون مصارف صنعتی، انتقال آب شرب، صنایع پزشکی و بهداشتی، سیستم‌های حرارتی و برودتی کاربردهای زیادی دارد و در پروژه‌های صنعتی با مقیاس بزرگ نیز همواره شاهد استفاده از لوله و اتصالات این شرکت هستیم.

شرکت یاس پلیمر گلپایگان

یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی مطرح در حوزه تولید لوله و تاسیسات که اتصالات بسیار متنوعی را ارائه کرده، یاس پلیمر گلپایگان است. این شرکت محصولاتی همچون سه‌راه ۴۵ درجه، رابط دریچه بازدید، زانویی ۴۵ و ۹۰ درجه، پلیکا رابط، پلیکا تبدیل، سیفون، بوشن و ده‌ها محصول دیگر را در سبد تولیدی خود قرار داده است.

آشنایی با فروشگاه لوله‌‌اتصالات؛ ارائه‌دهنده محصولات شرکت‌های بزرگ تولید لوله

فروشگاه LoolehEtesalat یکی‌از فروشگاه‌های بزرگ لوله و تاسیسات است که سابقه طولانی‌مدتی در ارائه انواع مختلفی از محصولات شرکت‌های ایرانی و خارجی دارد. همچنین این مجموعه را می‌توان نمایندگی شرکت‌های مهم ایرانی دانست که طیف گسترده‌ای از لوله و اتصالات آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فراهم خواهد کرد.

عمده محصولات این فروشگاه شامل لوله و تاسیسات، تجهیزات و قطعات لوله‌کشی، شیرآلات و تجهیزات آبرسانی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که با تلاش شبانه‌روزی، سطح تنوع بالایی را در میان محصولات آن شاهد هستیم. اگر قصد خرید لوله و اتصالات مورد نظر خود را دارید، می‌توانید به وب‌سایت LoolehEtesalat.Com مراجعه کنید.

سخن نهایی

در این مطلب با تعدادی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی و خارجی که در حوزه تولید لوله، تاسیسات و اتصالات مختلف فعالیت دارند، آشنا شدیم. این شرکت‌ها هرکدام محصولات خاص و مشخصی دارند و برخی از آن‌ها به‌واسطه سابقه طولانی‌مدت خود، تولیداتی خاص و منحصربه‌فرد ارائه کرده‌اند که نظیر لوله و اتصالات آن را در کمتر جایی می‌توان یافت.

این شرکت به‌دلیل بالابودن سطح کیفیت محصولات تولیدی و همچنین ماندگاری بسیار مناسبی که ارائه می‌دهند، در بازار به شرکت‌های پیشرو و مشهوری تبدیل شده‌اند. تنوع خوب محصولات و همچنین، توان تولید بسیار زیاد، توانسته است این شرکت‌ها را به گزینه‌های مناسبی برای پروژه‌های بزرگ و با مقیاس عظیم تبدیل کند. در میان شرکت‌های ایرانی، شرکت‌های خارجی مختلف مخصوصی از ترکیه فعالیت دارند که همکاری‌های زیادی را بین آن‌ها شاهد هستیم.

 

** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزل تایید محتوا نیست

خواندنی

شناسه : 435426
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا