رقابت یا تخریب؟

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز؛ رقابت های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حالی آغاز شده که حامیان سعید جلیلی رسما شمشیر را از رو برای مسعود پزشکیان بسته‌اند. در نخستین روز از تبلیغات رسمی دو نامزد نهایی، تریبون‌های دولتی، مجلس و شورای شهر به هواداری و تبلیغ برای سعید جلیلی اختصاص یافت، این در حالی است که این کار رسما خلاف قانون است. در حقیقت هوادران جلیلی این روزها از هر امکانات دولتی برای رای گرفتن استفاده می کنند؛ از تریبون سخنگوی دولت گرفته تا تبلیغات رسمی در شورای شهر.

این رویکرد عجیب اما تنها اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی حامیان سعید جلیلی نبود، آنها همزمان با سوءاستفاده از این تریبون‌های دولتی، مسائلی را به مسعودپزشکیان و فعالان ستاد انتخاباتی این کاندیدای اصلاح طلب نسبت دادند که بنا به گفته آنان این اقدام از اساس بی پایه و مبنا بوده است.

حتی کار به مجلس هم کشیده شده تا جایی که حمیدرضا رسایی در تذکری در جلسه علنی مجلس با طرح این ادعا که «دستهایی در پشت پرده، تمام تلاش خود را به کار بستند تا بگویند آقای جلیلی ضد بورس است»، خطاب به پزشکیان گفت: «یکی از وزیران آقای روحانی که در ستاد شماست کاندیداهای دیگر را «طالبان» خطاب میکند؛ این یعنی به ۱۰میلیون نفر از ایرانیها چنین نسبتی را میدهد.» او خطاب به پزشکیان گفت: : «حرف از آشتی ملی میزنی و می‌گویی ما با کسی دعوا نداریم؟! عزیزمن! این دعوا نیست؛ این اعلام جنگ است!»

اعلام جنگی که رسایی از آن سخن می گوید، این روزها وارد فاز جدی تری شده است؛ از شایعه ساختن برای پزشکیان که قصد دارد بنزین را گران کند تا طرح اتهام هایی درباره حامیانش در فضای مجازی. آنگونه که به نظر می‌رسد هر چه به روزهای پایانی تبلیغات نزدیک می شویم، برخوردها شدیدتر خواهد شد. شاید وایرال شدن یک ویدیو از حمله به یک شهروند هوادار پزشکیان مقابل چشمان همسر و فرزندش تازه اول ماجراجویی های هواداران جلیلی باشد.

اخبار برگزیدهسیاسیویدئو

شناسه : 435745
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا