خلق حماسه ای پر شکوه برای ایران

آیت‌الله سید اصغر ناظم‌زاده

جمعه‌ای که گذشت (۸تیرماه۱۴۰۳) کم رونق ترین انتخابات رئیس جمهوری کشورمان پس از پیروزی انقلاب رقم خورد. این عدم استقبال مردم، جای تاسف وتامل و عبرت‌گیری فراوان دارد! آن جمعه هر چه بود گذشت و اکنون باید به فکر جمعه آینده (۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) باشیم. واقعیت این است که بین دو انتخاب بسیارسخت ایستاده ایم: یکی تسلیم کشور به گروه آقای جلیلی که به خوبی ازمواضع وطرح هاوضعف وقوت آنهاازقبل وهم اکنون ازمناظره هاومصاحبه هایشان کاملا مشهوداست و یا سپردن کشوربه دست دکترپزشکیان عقل گرا وخردورزکه بر تخصص‌گرایی وتعامل با دنیا تاکید دارند برگزینید
بدون شک لازم است دراین جمعه پیش رو همه وهمه به فرموده قرآن کریم :” با توصیه به حق و صبر» باتشویق بستگان ودوستان بسیج شویدودست دردست هم برای سربلندی کشورمان حماسه ای به یادماندنی بارای به:
دکترمسعودپزشکیان
او را برای چهارسال سکاندار امور اجرایی کشور برگزینید، زیرا دوست ودشمن او را به صداقت وپاکدستی ،صبوری ودلدادگی به مردم می ستایند. سابقه او نشان می‌دهد که مسلمانی راستگو و عاشق اسلام و ایران و به فکر توسعه و پیشرفت کشور است. ایشان درطول وزارتش دربهداشت و درمان زمان اصلاحات وچند دوره مجلس، هیچ‌گاه وعده های شعاری وتوخالی نداده و به دنبال حطام دنیا نبوده است، بی جهت نیست که بسیاری ازنخبگان وفرهیختگان کشورحتی بعضی آنان که سالهای طولانی پای صندوقهای رای نرفته بودندآمدندو یا گفته انداین جمعه هم خواهیم آمد و به دکترپزشکیان رای خواهیم داد.
درست است درجمعه قبل مردم، بیشترین رای را به آقای دکتر پزشکیان دادند، ولی باید بهوش بود و غافل نشدکه جمعه سرنوشت‌ساز همین جمعه است، پس بکوشیدبا فراخواندن مردم و حتی با قهرکرده های ازصندوق رای_ که موردبی مهری قرارگرفته اند_پای صندوق رای بیایندو آقای پزشکیان رابرگزینند.به امیدپیروزی دکتر پزشکیان درجمعه این هفته .
درپایان به جناب دکترقالیباف لازم میدانم به دونکته اشاره کنم:یکی این که چرادر اطلاعیه‌ای از آقای جلیلی حمایت کرده است، زیراشما رئیس قوه مقننه کشورید،وقانوناومنطقانباید از نامزد خاصی حمایت میکردید. ودیگراینکه: بعد از این شکست سختی که در دور اول خوردید و رای بسیار کمی آوردید جاداشت سردرگریبان می بردیدوعلت شکست خودرامی یافتیدتاجبران کنید،نه اینکه عجولانه از یک کاندیدا حمایت نمایید که حتی بعضی از اطرافیان شما برنتابیدند و به ستادهای تبلیغاتی دکترپزشکیان پیوستند. بنابراین انتظارمی رودبااعلام بی‌طرفی،ازاین لغزش صورت گرفته موردتوجه عموم مردم قرارگیرد.

یادداشت

شناسه : 436082
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا