قیمت جدید خودرو اطلس اعلام شد

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو اطلس در تاریخ سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، بر اساس جدیدترین لیست قیمت محصولات سایپا در تیر ۱۴۰۳، قیمت خودرو اطلس G دنده ای در بازار آزاد به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کارخانه اطلس نیز به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

سایپا اطلس در چهار تیپ S، L، G و E در بازار عرضه می‌شود. تیپ‌های L و E دارای گیربکس CVT شش‌سرعته هستند. تیپ L به‌عنوان نمونه پایه و تیپ E به‌عنوان نمونه فول‌آپشن و اتوماتیک اطلس عرضه می‌شوند. تیپ‌های S و G مجهز به ۵ دنده دستی هستند. تیپ S به‌عنوان نمونه پایه و تیپ G به‌عنوان نمونه فول‌آپشن دنده دستی اطلس ارائه می‌شود.

اطلس G یک خودروی هاچ‌بک کلاس B است که بر پایه پلتفرم X۲۰۰ سایپا توسعه یافته است. این خودرو را می‌توان به‌عنوان یک فیس‌لیفت از کوییک تلقی کرد. در بخش فضای کابین و بسیاری از جزئیات فنی، تفاوت معناداری بین این دو مدل وجود ندارد. بااین‌حال، اطلس یک نسخه پیشرفته‌تر از خانواده X۲۰۰ سایپا محسوب می‌شود.

تیپ‌های G و E از اطلس، که به‌عنوان مدل‌های رده‌بالای این خودرو شناخته می‌شوند، همانند کوییک R و کوییک R پلاس، با بدنه دو رنگ عرضه می‌شوند. در این تیپ‌ها، سقف، قاب آینه‌های جانبی و قاب دور مه‌شکن‌های جلو رنگ متفاوتی با دیگر اجزای بدنه دارند. این خودرو، رینگ‌های ۱۴ اینچی فولادی دارد.

 

خودرو

شناسه : 436153
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا