عباس عبدی مدعی شد؛

قالیباف به پزشکیان رای می‌دهد

یک فعال سیاسی در توییتی اعلام کرد که یکی از نزدیکان قالیباف اعلام کرده که رای رئیس مجلس نه سعید جلیلی بلکه مسعود پزشکیان است!

به گزارش سرویس سیاسی «جهان صنعت نیوز»؛ پس از مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف جدی‌ترین فرد برای کسب اکثریت آرا شناخته می‌شود. اما در نهایت در انتخابات ۸ تیر ماه نتایج عجیبی رقم خورد و قالیباف نه تنها پیروز انتخابات نشد بلکه با کم‌تر از ۳میلیون و ۴۰۰ هزار رای از میان ۴ نامزد نهایی در جایگاه سوم ایستاد. این در حالی بود که جلیلی به عنوان نفر دوم انتخابات، حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار رای را به خود اختصاص داده  بود.

تحلیلگران بر این باورند که یکی از عوامل آرای پایین قالیباف، عدم اجماع اصولگرایان و همچنین تخریب‌های صورت گرفته علیه قالیباف بود. تخریب‌هایی که اتفاقا بخش قابل توجهی از آن از سوی طرفداران سعید جلیلی مطرح شده بود.

حمایت از رقیب

با این وجود و پس از مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری، قالیباف حمایت خود را از سعید جلیلی برای دور دوم انتخابات اعلام کرد.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که هر چند قالیباف در ظاهر از جلیلی حمایت کرده است اما با توجه به عدم اجماع و همچنین تخریب‌های صورت گرفته، این حمایت تنها جنبه ظاهری دارد. باید توجه داشت که در نهایت قالیباف در زمره اصولگریان قرار دارد و باید رئیس مجلسی باشد که اکثریت آن در اختیار طرفداران سعید جلیلی قرار دارد.

قالیباف به پزشکیان رای می‌دهد!!

در شرایطی که تحلیل‌های مختلفی از شرایط جبهه اصواگرایی و اختلافات میان آن‌ها مطرح می‌شود، حالا یک فعال سیاسی در توییتر اعلام کرده که قالیباف در مرحله دوم انتخابات نه به سعید جلیلی بلکه به مسعود پزشکیان رای می‌دهد!

عباس عبدی در توییتی گفته است:

به واسطه‌ای با یکی از افراد نزدیک به آقای قالیباف صحبت می‌کردم.

گفت رای آقای قالیباف جلیلی نیست.

گفتم چرا اعلام نمی‌کند؟

گفت به من اجازه داده بگویم. علت آن را هم نقض عهد میان خودش با جلیلی دانسته است. اگر کسی به توافق طرفین خود ملتزم نباشد، چگونه می‌تواند با مردم عهد ببندد؟

جلیلی+قالیباف+پزشکیان+انتخابات

 

اقتصاد کلان

شناسه : 436220
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا