رونمایی از پوستر مسابقه طراحی جایگاه فرودگاه امام خمینی

آیین رونمایی از پوستر مسابقه طراحی جایگاه فرودگاه امام خمینی طی مراسمی امروز ۱۷ تیرماه با حضور مدیران جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی ، معماران و مجسمه سازان بنام و مطرح کشور با همکاری ترمه مدیا برگزار شد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، در ابتدای این مراسم، محمد غفاری، مدیر مسابقه، با ابراز خرسندی از بهره‌برداری از سرمایه‌های ملی در این رقابت گفت: «هر ساختمانی که ساخته می‌شود، صرفاً هنر معماری نیست. در این مسابقه که در دو بخش معماری و طراحی المان برگزار می‌شود، از معماران و طراحان بنام با پروژه‌های عظیم و مشابه در کارنامه‌شان به عنوان هیأت داوران دعوت کرده‌ایم.»

غفاری با اشاره به گروه ترمه و گروه کارفرمایان که مجوز کار جدید و متفاوتی را صادر کردند، افزود: «برای این مسابقه، ۴۰ سکه به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است که در هر بخش به سه طرح برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت.»

مدیر مسابقه همچنین به تاریخ‌های مهم این رقابت اشاره کرد و گفت: «فراخوان این مسابقه از ۲۳ تیرماه منتشر شد و آثار تا ۲۴ مهرماه جمع‌آوری خواهد شد. روند داوری آثار از ۲۷ مهرماه آغاز شده و در ۴ آبان ماه امسال، آثار برتر معرفی و جوایز به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد. همچنین از تمامی روند برگزاری این مسابقات مستندی ارزشمند تهیه خواهد شد.»

در ادامه، مجید باقری، مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس، به بررسی‌های صورت‌گرفته توسط تیم کارشناسی این مجموعه پرداخت و گفت: «در حوزه‌های طراحی، معماری و پذیرش مسافران به این نتیجه رسیدیم که نیاز به بازنگری در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی داریم. برخی از این بررسی‌ها توسط تیم داخلی انجام شد و سپس تصمیم بر برگزاری این مسابقه در حوزه معماری و طراحی داخلی گرفته شد.»

باقری با اشاره به همکاری‌های این مجموعه با خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی، اظهار داشت: «متأسفانه تحریم‌ها باعث شده که تعدادی از خطوط هواپیمایی بین‌المللی را از دست بدهیم. سال گذشته، درخواست طراحی و اجرای سالن جدیدی برای ورود مسافران به هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی ارائه شد که پس از ماه‌ها تلاش و ارائه طرح‌های مختلف، این پروژه به تأیید هیأت مدیره فرودگاه امام رسید.»

مدیرعامل تاو آویژه پارس افزود: «در سفرهایی که به کشورهای مختلف داشتم و امکانات آنجا را مشاهده کردم، به این نتیجه رسیدم که باید کاری ملی انجام دهیم تا پس از ما، یادگاری برای کشور به جا بماند.»

باقری ادامه داد: «سال گذشته طی جلسات متعدد با هیأت مدیره به این نتیجه رسیدیم که مسابقه‌ای در دو بخش المان ورودی و معماری داخلی برگزار شود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که خاطره‌ای دلچسب و دلنشین در آغاز و پایان سفر برای مسافران به یادگار بماند و خدمات شایسته‌ای به مردم کشورمان ارائه دهیم.»

در ادامه، پویامیزانی، رئیس شورای سیاست‌گذاری از “رسانه ترمه مدیا”، به سرمایه‌های ملی و نقش طراحان در جامعه که فرصتی برای جامعه ایجاد می‌کند، اشاره کرد و گفت: «این مسابقه با هدف ارتقای استانداردهای صنعت گردشگری و شناسایی و تشویق استعدادهای نوآورانه برگزار می‌شود و شاهد دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی خواهیم بود.»

در پایان این مراسم، از پوستر جشنواره با حضور مدیران و داوران در دو بخش معماری داخلی و طراحی المان اختصاصی رسماً رونمایی شد.

برای شرکت در این مسابقه و اطلاع از جزئیات آن می‌توانید با شماره دبیرخانه ۰۹۱۳۸۰۳۹۲۹۵ بین ساعت ۹ تا ۱۸ تماس حاصل فرمایید.

 

مسکن

شناسه : 437701
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا