فروش قوی ترین سدان تویوتا به مشتریان جدید سامانه آغاز شد

شرکت برساوش به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان محصولات تویوتا در ایران، برنامه فروش قوی ترین سدان تویوتا به مشتریان جدید سامانه را اعلام کرده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، در حال حاضر متقاضیان جدید خودروهای وارداتی می توانند با ایجاد حساب وکالتی ۵۰۰ میلیون تومانی، تقاضای خرید خودروی مورد نظر خود را در سامانه وارداتی ها ثبت کنند. شرکت برساوش تویوتا لوین هیبرید ( هایبرید ) را با مدل ۲۰۲۳ به دست مشتریان سامانه خواهد رساند. فعلاً می توان گفت که قوی ترین سدان تویوتا برای فروش در سامانه وارداتی ها همین لوین هیبرید و کرولا هیبرید است. در حال حاضر برساوش جز آن دسته از واردکنندگانی است که بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش تویوتا را در اختیار دارد و بدون تاخیر خودروهای تویوتا را به مشتریان تحویل می دهد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به بانک های منتخب حساب وکالتی خود را تا ۲۳ تیر ۱۴۰۳ افتتاح کنند. همچنین تا ۲۴ تیر این مهلت فراهم است تا خودروی مورد نظر خود را در سامانه انتخاب کنند. باید توجه داشت که تویوتا لوین هیبرید برساوش با قیمت قطعی در مبادی ورودی به مشتریان عرضه می شود و صرفاً هزینه های شماره گذاری و جاری ترخیص به این قیمت اضافه خواهد شد.

مشخصات فنی برابر با کرولا هیبرید

لوین هیبرید هم مشخصات فنی برابر با کرولا هیبرید دارد. در این خودرو از پیشرانه ۸ZR به عنوان نمونه به روز رسانی شده ۲ZR دیده می شود. این پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که در کنار یک قوای محرکه الکتریکی قرار می گیرد. جعبه دنده لوین و کرولا هیبرید از نوع e-CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. در تویوتا لوین هیبرید به صورت ترکیبی ۱۴۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۵ تا نیوتن متر تجربه خواهیم کرد.

در لوین هیبرید به عنوان جدیدترین ماشین هیبرید تویوتا در ایران امکاناتی مانند تریم داخلی چرم و پارچه، سانروف برقی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، رانندگی خودکار در ترافیک، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، رینگ آلومینیومی، پاکسازی هوای کابین، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و… وجود دارد. در برخی تیپ های لوین هیبرید با کیت بدنه اسپرت امکانات بیشتری مانند صندلی برقی راننده و تودوزی چرم هم دیده می شود.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 437753
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا