آخرین جزئیات از پرداخت مطالبات گندمکاران

استاندار مازندران گفت: با تامین بودجه لازم مطالبات گندمکاران استان به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، یوسف نوری عصر سه شنبه. در نشست کارگروه گندم استان ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران ایشان. به موضوع پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار اشاره کرد. و گفت: پیگیری‌های لازم برای پرداخت باقیمانده مطالبات گندم کشاورزان عزیز استان انجام شده. و با تأمین بودجه لازم برای پرداخت این مطالبات، بزودی وجه گندم کشاورزان پرداخت خواهد شد.

استاندار مازندران در ادامه با قدردانی از اداره کل غله در راستای تأمین گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: اهتمام جدی مجموعه غله و اعضای کارگروه آرد و نان استان در تأمین آرد و نان مورد نیاز شهروندان و مسافرین استان و هیأت‌های مذهبی و همچنین تأمین گندم کیفی و خرید گندم رطوبت بالا در مناطق بالادست استان شایسته تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه کشاورز، بذر گندم، کود، کارخانجات آرد، خبازی‌ها، واردات گندم و … باید در یک زنجیره واحد وجود داشته باشد و فقدان این یکپارچگی است که موجب افزایش هزینه‌ها در تولید گندم، آرد و نان می‌شود، از اعضای کارگروه گندم، آرد و نان استان خواست: نظام یکپارچه تأمین گندم آرد و نان استان تشکیل شود تا با استفاده از تجربیات همه دستگاه‌های ذیربط بخشی از فرآیند تأمین اصلاح شود.

منبع: مهر

کشاورزی

شناسه : 437787
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا