ادارات کدام شهرها پنجشنبه تعطیل شد؟

بر اساس مصوبات مدیریت بحران و همچنین استانداری‌ها برخی از شهرهای کشور روز پنجشنبه تعطیل شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، با تشدید گرمای تابستان و برای مدیریت مصرف برق، برخی از شهرهای کشور تعطیل شدند.

اداره‌های قم فردا تعطیل شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم: با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ی جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر تعطیل اعلام می‌شود.

اداره‌های استان مرکزی هم فردا تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

ادارات یزد تعطیل است

معاون توسعه مدیریت استانداری یزد از تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان یزد در روز پنج‌شنبه خبر داد و اعلام کرد که امور مربوط به دستگاه‌ها به صورت دورکاری انجام می‌شود.

همه دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری پنج‌شنبه تعطیل است

مدیرکل بحران چهارمحال و بختیاری: به دلیل گرمای شدید و همچنین کاهش مصرف برق کلیه دستگاه‌های اجرایی این استان فردا پنج‌شنبه تعطیل است.

امروز و فردا ادارات سیستان‌ و‌ بلوچستان ساعت ۱۱ تعطیل می‌شود

استانداری سیستان و بلوچستان: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در این ایام و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق، ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان امروز و فردا ساعت ۱۱ تعطیل می‌شوند.

پنج‌شنبه‌ها در خراسان جنوبی تعطیل شد

استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی و با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی روزهای پنج‌شنبه تا نیمه شهریور امسال تعطیل شوند. این مصوبه از فردا اجرا می‌شود.

ادارات استان زنجان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان فردا پنجشنبه همه ادارات استان به علت گرمی هوا تعطیل است.

ادارات کرمانشاه فردا تعطیل است

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، روزهای پنجشنبه این هفته و هفته آینده( ۲۱ و ۲۸ تیر) ادرات استان تعطیل شدند و روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده هم دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.

ادارات سمنان پنجشنبه تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به دلیل مدیریت مصرف انرژی روز پنجشنبه(فردا) تعطیل شد.

ادارات استان کرمان فردا پنجشنبه تعطیل اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ادارات استان کرمان در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه تعطیل خواهند بود.

ادارات و بانک های استان قزوین هم فردا تعطیل شدند

مدیرکل مدیریت بحران قزوین گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها برای مدیریت بهینه در مصرف برق فردا /پنجشنبه ۲۱ تیرماه/ تعطیل شدند.

گرمای هوا ادارات استان البرز را به تعطیلی کشاند

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز:  بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار استان، فردا پنجشنبه ۲۱ تیر ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها تعطیل است ولی آزمون کنکور سراسری و امتحانات دانشگاههای استان برقرار است.

 

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 437883
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا