جزئیات فروش فوری ایران خودرو ویژه تیر ماه اعلام شد

ایران خودرو فروش نقدی و فوری یکی از محصولات خود را با تحویل حداکثر ۹۰ روزه را از ۲۳ تا ۳۱ تیرماه یا تا تکمیل ظرفیت آغاز کرده است.

جهان صنعت نیوز؛ ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی طرح فروش نقدی خودروی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری ۱۴۰۳ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید.

به گزارش سرویس خودرو، قیمت خودرو در این طرح فروش قطعی و برابر با ۴۱۴ میلیون تومان است. رنگ‌های قابل عرضه طرح فروش فوری ایران خودرو سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک اعلام شده است.

شرایط خرید خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو از طریق مراجعه به یکی از نمایندگی های ایران خودرو می‌توانند نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند. واریز وجه پس از انجام ثبت نام در نمایندگی از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir صورت می‌پذیرد.

 مشتری می تواند جهت کسب اطلاعات از وضعیت قرارداد صدور سند فاکتور فروش و پلاک خودروی ثبت نامی به پروفایل شخصی و میز خدمت مشتری به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir و Customer.ikco.ir و برای اطلاع از ضوابط فروش به سایت ایران خودرو مراجعه نماید.

تاریخ و زمان فروش فوری ایران خودرو

این طرح از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۲۳ تیر ماه آغاز و تا روز یکشنبه مورخ ۳۱ تیرماه و یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

خودرو

شناسه : 438345
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا