گزارش میدانی بازار مسکن؛

بودجه لازم برای خرید و اجاره خانه در شهر پردیس

خرید و اجاره خانه در فاز ۸ پردیس با بودجه دو تا پنج میلیارد تومان و اجاره ماهی شش تا هشت میلیون تومان به دلیل نزدیکی به تهران و امکانات مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای خانوارها و زوج‌های جوان است.

جهان صنعت نیوز –  خرید و اجاره خانه در فاز ۸ پردیس با بودجه دو تا پنج میلیارد تومان به دلیل نزدیکی به تهران و امکانات شهری مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل است. قیمت خانه‌های نیمه‌ساز و خام متری ۱۷ تا ۲۵ میلیون تومان، واحدهای معمولی متری ۳۰ میلیون تومان و واحدهای لوکس متری ۴۰ میلیون تومان است. اجاره خانه با ودیعه ۲۰۰ میلیون و ماهی شش تا هشت میلیون تومان امکان‌پذیر است. رهن کامل آپارتمان نیز با بودجه ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان گزینه مناسبی برای خانوارها و زوج‌های جوان است. این شرایط، پردیس را به مقصدی مناسب برای خرید و اجاره مسکن تبدیل کرده است.

به گزارش سرویس مسکن، خرید خانه در پردیس با بودجه دو تا پنج میلیارد تومان امکان‌پذیر است و این نکته برای شهری که تنها ۲۰ کیلومتر تا تهران فاصله دارد، ایده‌آل خواهد بود. قیمت مسکن در تهران بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی به‌طور متوسط متری ۸۵ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان است و در ارزان‌ترین نقاط تهران میانگین قیمت ۴۵ میلیون تومان را شاهد هستیم. با این حال، نقشه خرید خانه در پردیس را می‌توان با متری ۱۷ تا ۲۵ میلیون تومان برای واحد‌های نیمه‌ساز و خام، ۳۰ میلیون تومان برای واحد‌های ۱۰۰ متری معمولی و متری ۴۰ میلیون تومان برای واحد‌های نسبتا لوکس با متریال خاص و نقشه دقیق طراحی کرد. همچنین اجاره خانه در پردیس هنوز با ودیعه ۲۰۰ میلیون و ماهی شش تا هشت میلیون تومان امکان‌پذیر است.

بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان در فاز ۸ پردیس

خرید آپارتمان در فاز ۸ پردیس به حدود سه میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. با این مبلغ تقریبا می‌توان خانه ۱۰۰ متری خرید. قیمت خانه در فاز ۸ پردیس برای واحد‌های بزرگتر یا کلیدنخورده که در ساختشان از متریال خاص استفاده شده است، از سه میلیارد تومان گذر می‌کند و تا حدود چهار میلیارد تومان می‌رسد.

آپارتمان ۱۱۵ متری کلیدنخورده: خرید این آپارتمان در بخش شخصی‌ساز فاز ۸ پردیس ۴.۷ میلیارد تومان هزینه دارد. این آپارتمان دو اتاق خواب دارد و کف آن با سرامیک ۸۰ سانتی پوشانده شده است. سرمایش و گرمایش واحد به کمک اسپلیت تأمین می‌شود و آسانسور، پارکینگ و انباری نیز دارد. قیمت این آپارتمان حدود ۴۱ میلیون تومان به ازای هر مترمربع است.
آپارتمان ۱۰۰ متری معمولی: خرید آپارتمان‌های معمولی و بدون تزئینات خاص کمتر هزینه دارد. قیمت این آپارتمان‌ها حدود متری ۳۰ میلیون تومان است.

قیمت آپارتمان‌های نیمه‌تمام

بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد شانس خرید خانه در فاز ۸ پردیس با بودجه متری ۱۷ تا ۲۴ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند، اما واحدهای نیمه‌تمام نیاز به بودجه اضافی برای تکمیل دارند.
به‌عنوان مثال، آپارتمان ۹۰ متری نیمه‌تمام: قیمت این آپارتمان با مشخصات مشابه دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان است.

اجاره آپارتمان در فاز ۸ پردیس

اجاره آپارتمان در فاز ۸ پردیس با ودیعه ۲۰۰ میلیونی و پرداخت ماهیانه شش تا هشت میلیون تومان معمول است، اما با ۱۰۰ میلیون پیش و اجاره ۱۰ میلیونی هم می‌توان خانه سه‌خوابه پیدا کرد.

به‌عنوان مثال،آپارتمان ۱۰۰ متری با ودیعه ۲۰۰ میلیون: این آپارتمان با رهن ۲۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهی شش میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

آپارتمان ۱۰۰ متری با ودیعه ۳۶۰ میلیون: این آپارتمان با ودیعه ۳۶۰ میلیون تومان و اجاره یک میلیون تومان عرضه شده است.

گزینه‌های رهن کامل

رهن کامل آپارتمان در فاز ۸ پردیس گزینه بدی نیست. به‌خصوص اگر دنبال گزینه‌هایی با پرداخت ۳۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون بگردید:

آپارتمان ۱۰۰ متری با رهن ۴۰۰ میلیون: این آپارتمان برای زوج‌های جوان مناسب است که ۴۰۰ میلیون بودجه دارند و خانه کلیدنخورده می‌خواهند.

آپارتمان ۱۰۰ متری با رهن ۳۶۰ میلیون: این آپارتمان با ودیعه ۳۶۰ میلیون تومان و اجاره یک میلیون تومان آگهی شده است.

اجاره آپارتمان در پردیس برای خانوار‌های پرجمعیت نیز نسبت به تهران به‌صرفه خواهد بود. به‌عنوان مثال: آپارتمان ۱۲۰ متری با سه اتاق خواب: اجاره این آپارتمان ۵۰۰ میلیون پول پیش و ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

اخبار برگزیدهمسکن

شناسه : 438986
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا