رهن و اجاره آپارتمان ۵۰ متری در تهرانپارس چقدر است؟

اجاره آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهرانپارس شرقی و غربی با ودیعه‌های ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و کرایه‌های ماهیانه ۳.۵ تا ۱۴ میلیون تومان، و رهن کامل بین ۳۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان متغیر است.

جهان صنعت نیوز – اجاره آپارتمان‌های ۵۰ متری در محله‌های تهرانپارس شرقی و غربی تنوع زیادی دارد؛ در تهرانپارس شرقی، واحدهای ۵۰ متری با ودیعه‌هایی از ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و کرایه‌های ماهیانه بین ۳.۵ تا ۱۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند، و در تهرانپارس غربی، واحدهای مشابه با ودیعه‌هایی از ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و کرایه‌های ماهیانه بین ۳.۵ تا ۱۴ میلیون تومان در دسترس هستند. به طور متوسط، رهن کامل آپارتمان‌های ۵۰ متری در این محله‌ها بین ۳۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان متغیر است.

وضعیت اجاره آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهرانپارس

سرویس مسکن؛ محله تهرانپارس شرقی و غربی دارای آپارتمان‌های مختلفی است که با شرایط متفاوت اجاره داده می‌شوند. قیمت‌ها و شرایط اجاره در این منطقه تنوع بالایی دارند و می‌توانند متناسب با نیاز و بودجه مختلف باشند.

اجاره آپارتمان تهرانپارس شرقی

در تهرانپارس شرقی، یک واحد آپارتمان ۵۰ متری با سن بنای ۱۳ سال با ودیعه ۴۳۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

برای اجاره واحدی دیگر با همان متراژ و ساخت سال ۱۳۹۲، نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه چهار میلیون تومان کرایه است.

همچنین، اگر ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید، می‌توانید یک واحد آپارتمانی ۵۰ متری ساخت سال ۱۳۸۷ را اجاره کنید که کرایه ماهیانه آن سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

اجاره یک آپارتمان ۵۰ متری با ۲۳ سال سن در این محله، با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است.

مروری بر آگهی‌های اجاره خانه در محله تهرانپارس شرقی نشان می‌دهد به طور متوسط هزینه رهن هر متر آپارتمان در تهرانپارس شرقی بسته به سن بنا، امکانات و محله بین ۷ تا ۱۲ میلیون تومان است. یعنی رهن کامل یک واحد ۵۰ متری در تهرانپارس شرقی بین ۳۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد.

اجاره آپارتمان تهرانپارس غربی

در تهرانپارس غربی، یک آپارتمان ۵۰ متری با سن بنای ۱۸ سال با ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

همچنین، آپارتمانی با متراژ ۵۰ متر و ساخت سال ۱۳۹۲ با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۴ میلیون تومان در دسترس است.

مروری بر آگهی‌های اجاره خانه در محله تهرانپارس غربی نشان می‌دهد به طور متوسط هزینه رهن هر متر آپارتمان بسته به سن بنا، امکانات و حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. یعنی رهن کامل یک واحد ۵۰ متری در تهرانپارس شرقی بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد.

 

اخبار برگزیدهمسکن

شناسه : 439242
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا