پاسخ ایران به ادعای واهی آمریکا؛

ایران در ترور ترامپ نقش داشت؟

نمایندگی ایران در سازمان ملل اتهامات نقش داشتن در ترور ترامپ را بی‌اساس دانسته و تاکید کرده که ایران مسیر حقوقی را برای محاکمه او به‌خاطر دستور ترور سردار سلیمانی دنبال می‌کند.

جهان صنعت نیوز – نمایندگی ایران در سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای، اتهامات اخیر درباره نقش ایران در ترور دونالد ترامپ را بی‌اساس و مغرضانه خوانده و تاکید کرده که ایران مسیر حقوقی را برای محاکمه ترامپ به خاطر دستور ترور سردار قاسم سلیمانی انتخاب کرده است؛ این در حالی است که سی‌ان‌ان گزارش داده که مقامات اطلاعاتی آمریکا نقشه‌ای احتمالی از سوی ایران برای کشتن ترامپ را کشف کرده‌اند.

بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل درباره اتهامات ترور ترامپ

سرویس سیاسی: نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک با انتشار بیانیه‌ای به اتهامات اخیر در مورد نقش ایران در ترور دونالد ترامپ پاسخ داد و این اتهامات را «بی‌اساس و مغرضانه» خواند. در این بیانیه آمده است: «از نگاه جمهوری اسلامی ایران، ترامپ یک مجرم جنایتکار است که به خاطر صدور دستور ترور سردار قاسم سلیمانی باید در دادگاه محاکمه و مجازات شود. ایران مسیر حقوقی را برای پاسخگو کردن او انتخاب کرده است.»

ادعای سی‌ان‌ان درباره نقشه ترور ترامپ

هفته گذشته، شبکه سی‌ان‌ان مدعی شد که مقامات اطلاعاتی آمریکا در هفته‌های اخیر نقشه‌ای احتمالی از سوی ایران برای کشتن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین این کشور را کشف کرده‌اند. با این حال، این گزارش تاکید دارد که این نقشه هیچ ارتباطی با تلاش برای ترور ترامپ توسط توماس متیو کروکس در تجمع پنسیلوانیا ندارد.

افزایش تدابیر امنیتی پیرامون ترامپ

سی‌ان‌ان گزارش داده است که اطلاعات به دست آمده از یک منبع انسانی، باعث شده تا مقامات امنیتی آمریکا شرایط امنیتی پیرامون ترامپ را طی هفته‌های اخیر افزایش دهند. این در حالی است که ترامپ روز یکشنبه از سوءقصد جان سالم به در برد و به گوش راست او آسیب وارد شد.

سیاسی

شناسه : 439286
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا