فوری: ادارات کدام شهرها پنجشنبه تعطیل شد؟

به‌دلیل افزایش گرما و به‌منظور مدیریت مصرف انرژی، ادارات و بانک‌ها در استان‌های مختلف ایران در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ تعطیل یا به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

جهان صنعت نیوز– به‌دلیل افزایش گرما و به‌منظور مدیریت مصرف انرژی، فعالیت ادارات و بانک‌ها در استان‌های مختلف ایران از جمله کردستان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قم، اصفهان، یزد، مرکزی، لرستان، خراسان جنوبی و همدان، در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ به صورت دورکاری یا تعطیلی اعلام شده است. این تصمیمات به منظور حفظ پایداری شبکه برق، جلوگیری از قطع برق خانگی و حمایت از بخش‌های کشاورزی و صنعتی اتخاذ شده و شامل مراکز خدمات‌رسان، درمانی و آموزشی نمی‌شود.

اطلاعیه مهم: تعطیلی ادارات به منظور مدیریت مصرف انرژی

کردستان: دورکاری به دلیل افزایش گرما

دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف انرژی و افزایش گرما، فعالیت ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به صورت دورکاری انجام خواهد شد. عبدالله رشیدی پور، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار کردستان، اعلام کرد که فعالیت ادارات استان فردا پنج‌شنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

البرز: تعطیلی ادارات و بانک‌ها

کاوه حدادپور، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز، اعلام کرد که فردا پنج‌شنبه به منظور مدیریت مصرف انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان تعطیل خواهند بود. این تصمیم با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بی‌سابقه دما اتخاذ شده است.

چهارمحال و بختیاری: تعطیلی به دلیل گرمای شدید

مدیرکل بحران چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که به دلیل گرمای شدید و به منظور کاهش مصرف برق، کلیه دستگاه‌های اجرایی استان فردا پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدماتی، انتظامی و امدادی نمی‌شود.

قم: تعطیلی ادارات و بانک‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف انرژی و افزایش دما، ادارات و بانک‌های استان روز پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. این تعطیلی شامل واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی و خدمات‌رسان نمی‌شود.

اصفهان: تعطیلی ادارات

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، اعلام کرد که ادارات استان روز پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. این تعطیلی شامل مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی نمی‌شود.

یزد: تعطیلی ادارات به منظور مدیریت مصرف برق

مهران فاطمی، استاندار یزد، در نشست شورای برنامه‌ریزی اعلام کرد که با توجه به قطع برق در مناطق خارج از استان و تاثیر آن بر جریان آب، تعطیلی ادارات در روزهای پنج‌شنبه به منظور کاهش فشار بر مردم و صنایع لازم است. این تعطیلی شامل ادارات خدمات‌رسان نمی‌شود.

مرکزی: تعطیلی به دلیل شرایط اضطرار

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، اعلام کرد که با توجه به هشدار هواشناسی و ضرورت مدیریت مصرف انرژی، ادارات استان روز پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری هستند نمی‌شود.

لرستان: تعطیلی به منظور مدیریت مصرف برق

مدیرکل مدیریت بحران لرستان اعلام کرد که به دلیل پیش‌بینی افزایش دما و به منظور مدیریت مصرف بهینه برق، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان و آموزشی فردا پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود.

خراسان جنوبی: تعطیلی به منظور مدیریت مصرف انرژی

علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، اعلام کرد که دستگاه‌های اجرایی استان پنج‌شنبه‌ها تا نیمه شهریور تعطیل خواهند بود. این تصمیم به منظور مدیریت مصرف انرژی و با توجه به تداوم گرمای شدید هوا اتخاذ شده است.

همدان: تعطیلی به دلیل افزایش دما

به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و با موافقت استاندار همدان، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی روز پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. ساعات کاری از طریق دورکاری جبران خواهد شد.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 439486
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا