موشک باران اسرائیل توسط حزب‌الله لبنان

منابع رسمی رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب با تأیید موشک باران مناطق مختلف فلسطین اشغالی گزارش دادند که حزب الله در ۲۴ ساعت ۸۰ موشک شلیک کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این موشک ها به مناطق «نهاریا» و «میرون» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این منبع خبری افزود که آژیرهای خطر شلیک موشک در نهاریا به صدا در آمد و موجب هراس ساکنان اسرائیل شد و بیش از ۶۰ هزار نفر به پناهگاه ها رفتند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در پاسخ به این حملات موشکی، مراکز وابسته به حزب الله هدف قرار گرفته شد.

تاکنون گزارشی از میزان خسارت های احتمالی این حملات گسترده منتشر نشده است.

حزب الله بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

منبع: ایرنا

سیاسی

شناسه : 439503
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا