زمان برقراری پرواز نجف همدان مشخص شد

حسینی تصریح کرد: در نشست مشترک با رییس سازمان هواپیمایی کشور، برقراری پروازهای مسیر دوسویه همدان- مشهد مقدس نیز بررسی می‌شود و به احتمال فراوان این پرواز نیز همزمان با پرواز نجف اشرف فعال شود.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سید مجتبی حسینی روز پنجشنبه گفت: مذاکرات نهایی با سازمان هواپیمایی کشور برای برقراری پروازهای اربعینی حسینی انجام و نخستین برنامه پرواز مسیر دوسویه همدان-نجف اشرف پس از جلسه با رییس سازمان اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برقراری پرواز فرودگاه همدان به مقصد نجف اشرف در ایام اربعین حسینی نهایی شده است. پس از اعلام برنامه تقویمی، این پروازها در هفته های آینده برقرار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت منحصربه‌فرد فرودگاه همدان اظهار کرد: مردم مومن و ولایتمدار همدان همواره از سفرهای زیارتی و مذهبی استقبال کرده اند و امیدواریم با برقراری پروازهای اربعین، شاهد پایداری پروازهای فرودگاه همدان به مقصد عتبات عالیات باشیم.

حسینی تصریح کرد: در نشست مشترک با رییس سازمان هواپیمایی کشور، برقراری پروازهای مسیر دوسویه همدان- مشهد مقدس نیز بررسی می‌شود و به احتمال فراوان این پرواز نیز همزمان با پرواز نجف اشرف فعال شود.

فعالسازی فرودگاه همدان

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای فعال سازی فرودگاه همدان،گفت: تلاش داریم با فعال کردن پروازهای فرودگاه همدان، اتفاق خوبی در استان رقم بخورد و شاهد تحول و توسعه همه جانبه استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان افزود: بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته با سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پرواز عتبات عالیات و مشهد در مرحله نخست و سپس پرواز تهران و کیش در فرودگاه همدان برقرار شود.

حسینی با اشاره به انجام موفق پروازهای حج تمتع در خرداد و تیرماه با همکاری ایران‌ایر از فرودگاه همدان تصریح کرد: اگر دفتر شرکت ایران ایر در استان همدان مستقر شود اتفاقات خوبی در استان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۴ اعتبارات لازم برای خریداری تجهیزات مورد نیاز فرودگاه همدان لحاظ شود، اظهار کرد: مشتاقانه پیگیر موضوع راه‌اندازی شرکت بازیافت هواپیماهای فرسوده در همدان هستیم.

فرودگاه بین المللی همدان با داشتن بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور، امکان فرود و پرواز هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

زیرساخت‌های سخت افزاری این فرودگاه و همچنین فضای پارکینگ و ترمینال فرودگاه همدان مناسب است وطی چند سال گذشته نیز حجاج استان های همدان و کردستان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام شدند.

ایرنا

مسکن

شناسه : 439586
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. حروم خورها پول گندم ما رو چهار ماه است نداید دارید تبلیغ افزایش گندم میکنید که بخاطر باران خوب امسال‌ بود وزیر جهاد کع بخاطر وارد کردن چای چهار میلیارد از پول ملت ایران داد دلالان تا چای وارد کنند دلار بود بده دلال اما پول گندم زحمت کشیده ما را نمیده خودتون یک روز از قسط وام بگذرد سودش میگرید آنوقت پول ما دنبال بودجه هستید تف برشرفتون خوزستان ۲۹ درصد توانتخابات شرکت کرد بخاطر زالوهای مثل شما که خون ملت دارید میمکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا