گزارش بازار خودرو؛

سقوط آزاد قیمت خودرو ادامه دارد / قیمت پژو پارس ترمز برید

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش 7 درصدی قیمت خودروهای داخلی و 5 درصدی قیمت خودروهای خارجی خبر می‌دهد. به گفته او، قیمت خودروهای چینی به دلیل عدم تقاضا، با افت بیشتری روبرو بوده است.

جهان صنعت نیوز – بازار خودرو ایران در رکودی عمیق به سر می‌برد و قیمت‌ها در هر دو بخش داخلی و خارجی به طور پیوسته در حال کاهش است. فعالان بازار از رکودی دو ساله در این بازار خبر می‌دهند که در حال حاضر شدت بیشتری گرفته است. دلیل اصلی این رکود، افت قیمت‌ها و تمایل خریداران به صبر برای کاهش بیشتر قیمت‌ها قبل از خرید است.

بازار خودرو در رکود عمیق: کاهش ۷ درصدی قیمت خودروهای داخلی و ۵ درصدی قیمت خودروهای خارجی

سرویس خودرو: بازار خودرو در ایران همچنان در رکود عمیقی به سر می‌برد و قیمت‌ها در هر دو بخش خودروهای داخلی و مونتاژی و خودروهای وارداتی به طور پیوسته در حال کاهش است.

رکود دو ساله در بازار خودرو

فعالین بازار خودرو از رکودی دو ساله در این بازار خبر می‌دهند که در حال حاضر شدت بیشتری گرفته است. دلیل اصلی این رکود، افت قیمت‌ها و تمایل خریداران به صبر برای کاهش بیشتر قیمت‌ها قبل از خرید است.

کاهش ۷ درصدی قیمت خودروهای داخلی و ۵ درصدی قیمت خودروهای خارجی

اسد کرمی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، ضمن تأیید رکود در بازار خودرو، از کاهش ۷ درصدی قیمت خودروهای داخلی و ۵ درصدی قیمت خودروهای خارجی خبر می‌دهد. به گفته او، قیمت خودروهای چینی به دلیل عدم تقاضا، با افت بیشتری روبرو بوده است.

واردات خودرو؛ عامل احتمالی کاهش بیشتر قیمت‌ها

کرمی معتقد است که واردات خودرو می‌تواند به کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار کمک کند. او واردات اخیر خودرو و ثبت‌نام خودرو برای جانبازان را از جمله عواملی می‌داند که در کاهش قیمت خودرو در بازار نقش داشته‌اند.

کاهش قیمت برخی از مدل‌های محبوب پژو پارس

قیمت برخی از مدل‌های محبوب پژو پارس در بازار به شرح زیر است:

  • پژو پارس LX صفر: ۸۴۰ میلیون تومان (کاهش ۵ میلیون تومانی در روز جاری)
  • پژو پارس XU7P سال: ۶۵۰ میلیون تومان (کاهش ۵ میلیون تومانی در روز جاری)
  • پژو پارس ELX-TU5: 800 میلیون تومان
  • پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰: ۷۷۵ میلیون تومان

بازار خودرو در ایران در حال حاضر در رکود عمیقی به سر می‌برد و قیمت‌ها در هر دو بخش داخلی و خارجی در حال کاهش است. واردات خودرو می‌تواند به کاهش بیشتر قیمت‌ها کمک کند، اما تا زمانی که تقاضا در بازار افزایش نیابد، روند نزولی قیمت‌ها ادامه خواهد داشت.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 439614
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا