چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشد؟

پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان تأمین اجتماعی با تأخیر و طبق جدول جدید از ۲۰ تیرماه آغاز شده و تا یکم مرداد ادامه خواهد داشت.

جهان صنعت نیوز – برخی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در دریافت حقوق تیرماه خود با مشکل مواجه شده‌اند. با توجه به همزمانی پرداخت حقوق با تعطیلات تاسوعا و عاشورا، زمان‌بندی پرداخت حقوق این ماه تغییراتی داشته است.

تأخیر در پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان تأمین اجتماعی

سرویس اقتصاد کلان: برخی از بازنشستگان در روزهای اخیر به ایرنا اعلام کرده‌اند که حقوق تیرماه خود را در موعد مقرر دریافت نکرده‌اند. پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ۲۰ تیر ماه آغاز شده است و با پرداخت حقوق همکاران بازنشسته این سازمان در تاریخ یکم مرداد ماه خاتمه می‌یابد.

تأثیر تعطیلات تاسوعا و عاشورا بر زمان‌بندی پرداخت حقوق

با توجه به همزمانی تاریخ پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان تأمین اجتماعی با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، زمان‌بندی پرداخت حقوق این ماه بازنشستگان، تغییراتی نسبت به ماه‌های قبلی داشته است.

زمان‌بندی جدید پرداخت حقوق

پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق جدول زمان‌بندی جدید به شرح زیر است:

  • پرداخت حقوق بازنشستگان از ۲۰ تیر ماه آغاز شده است.
  • پرداخت حقوق با پرداخت حقوق همکاران بازنشسته در تاریخ یکم مرداد ماه خاتمه می‌یابد.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

این تغییرات در زمان‌بندی به دلیل تعطیلات مذهبی تاسوعا و عاشورا بوده و موجب تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان شده است. سازمان تأمین اجتماعی تلاش کرده است تا با توجه به شرایط موجود، پرداخت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد تا بازنشستگان کمتر دچار مشکلات مالی شوند.

اقتصاد کلان

شناسه : 439621
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا