افتتاح ایستگاه‌های متروی خط ۶ و ۷ نزدیک است

ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور در خط ۶ تهران به زودی افتتاح می‌شوند و خطوط ۶ و ۷ تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

جهان صنعت نیوز – سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور در خط ۶ مترو به مرحله افتتاح نزدیک‌تر شده‌اند. امحمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، افزود که تا پایان امسال خطوط ۶ و ۷ مترو تکمیل می‌شود و حدود ۵ تا ۷ ایستگاه باقی‌مانده به مرحله افتتاح خواهند رسید. همچنین، ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ و دو ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و میدان حضرت عبدالعظیم حسنی در بخش توسعه جنوبی خط ۶ نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

پیشرفت و افتتاح ایستگاه‌های متروی تهران: نگاهی به آخرین تحولات

سرویس مسکن: سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور که در خط ۶ مترو پایتخت قرار دارند، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و به مرحله افتتاح نزدیک‌تر هستند. این اقدام به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا و استفاده بیشتر از حمل و نقل ریلی در تهران انجام می‌شود.

افزایش استفاده از حمل و نقل ریلی

سخنگوی شهرداری تهران اظهار کرد که افزایش ترافیک و آلودگی هوا دو عامل مهم استفاده پایتخت‌نشینان از حمل و نقل ریلی در تهران است. مدیریت شهری تلاش کرده تا تحولی اساسی در بخش حمل و نقل، به‌ویژه حمل و نقل ریلی ایجاد کند و تا حدود زیادی نیز موفق بوده است. افتتاح ایستگاه‌های متعدد در خطوط مترو که همچنان ادامه دارد، گواهی بر صداقت این موضوع است.

تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال

محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، بیان کرد که تا پایان امسال خطوط ۶ و ۷ مترو تکمیل خواهد شد. حدود ۵ الی ۷ ایستگاه باقی‌مانده از این خطوط با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به مرحله افتتاح خواهد رسید. البته تامین منابع مالی در اجرای این پروژه‌ها مسئله‌ای جدی و مهم است.

پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های خط ۶

محمدخانی افزود که ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور که در خط ۶ مترو پایتخت قرار دارند، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و به مرحله افتتاح نزدیک‌تر هستند. به گفته وی، ایستگاه‌های ذکر شده در مرحله تجهیز قرار دارند و به زودی افتتاح خواهند شد.

وضعیت ایستگاه‌های خط ۷

در خصوص ایستگاه‌های خط ۷، محمدخانی اظهار داشت که ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ و دو ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و میدان حضرت عبدالعظیم حسنی در بخش توسعه جنوبی خط ۶ مترو نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

مسکن

شناسه : 439687
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا