قیمت آپارتمان در شهر گرگان چند؟

قیمت هر مترمربع آپارتمان در شهر گرگان بسته به موقعیت، امکانات و سن بنا در محدود ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

جهان صنعت نیوز – در بهار ۱۴۰۲، استان گلستان با تورم مسکن کمتر از ۱۲ درصد، به نسبت استان‌هایی مانند تهران و هرمزگان که افزایش قیمتی بیش از ۳۰ درصد داشتند، وضعیت بهتری داشته است. در حال حاضر، در شهر گرگان، با بودجه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان می‌توان آپارتمان با متراژ متوسط خریداری کرد، در حالی که برای آپارتمان‌های نوساز حداقل دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز است.
به طور کلی قیمت هر مترمربع آپارتمان در گرگان بسته به موقعیت، امکانات و سن بنا در محدود ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

وضعیت تورم مسکن و قیمت‌ آپارتمان در گرگان

آخرین گزارش مرکز آمار ایران درباره تورم مسکن استان‌ها نشان می‌دهد که در بهار ۱۴۰۲، استان گلستان یکی از استان‌هایی بوده که تورم کمتر از ۱۲ درصد را تجربه کرده است. این در حالی است که استان‌هایی مانند تهران و هرمزگان در همان مقطع زمانی، افزایش قیمتی بیش از ۳۰ درصد را ثبت کرده‌اند.

قیمت‌های فعلی خرید خانه در گرگان

با توجه به بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان در شهر گرگان، هزینه خرید خانه در این شهر به شرح زیر است:

با بودجه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان**: می‌توان در برخی محله‌های گرگان، خانه‌هایی با متراژ متوسط خریداری کرد. به عنوان مثال، آپارتمان ۸۵ متری در محدوده بلوار بهارستان که ساخت آن به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد، یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان**: متقاضیان می‌توانند خانه‌هایی با متراژ بالاتر از ۹۰ متر و عمر کمتر از دو سال خریداری کنند. برای مثال، آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده جمهوری که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده، دو میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا پنج میلیارد تومان**: می‌توان آپارتمان‌هایی با متراژ بیش از ۱۵۰ متر خریداری کرد. به عنوان نمونه، مالک آپارتمان ۱۷۲ متری با عمر پنج ساله در محدوده قدس، ملک خود را چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

همچنین، برای خرید آپارتمان نوساز در شهر گرگان، متقاضیان باید حداقل بودجه‌ای معادل دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشند.

منبع: تجارت نیوز

مسکن

شناسه : 439837
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا