ساعت کار ادارات ایلام هم تغییر کرد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: فعالیت روز شنبه ادارات حوزه جنوب استان با ۲ ساعت و سایر شهرستان ها با یک ساعت تعجیل در خروج همراه خواهد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، مجید بگلریان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با توجه به استمرار کم سابقه گرمای هوا در این استان، فعالیت ادارات شهرستان های حوزه جنوب استان شامل آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران با ۲ ساعت تعجیل در خروج خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت شهرستان‌های حوزه شمال استان شامل ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار، هلیلان و ایوان با توجه به پیش بینی ورود موج گرما به استان در روز شنبه با یک ساعت تعجیل در خروج خواهد بود.

وی یادآورشد: تعجیل در خروج ساعت کار ادارات استان در راستای مدیریت و کنترل مصرف انرژی برق با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا در روز شنبه است.

بگلریان خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌های عزیز ایلامی درخواست می‌شود که با توجه به شدت گرما در روز شنبه، همکاری لازم را در خصوص مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی برق را داشته باشند.

منبع: ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 439896
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. چرا اسم خود را پلیس فنا گذاشته اید ووظیفه شما چیست،حفظ امنیت حریم شخصی مردم وگرفتن حقوق از همین مردم.شرم دارد بگویید ایرانی چنین نیست.نامتان را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا