اجاره و رهن آپارتمان با بودجه ۴۰۰ میلیون در تهران

با بودجه‌ای معادل 300 تا 400 میلیون تومان، می‌توان واحدهایی در حدود 43 تا 70 مترمربع را در مناطق مختلف تهران به صورت رهن کامل اجاره کرد.

جهان صنعت نیوز – بازار رهن و اجاره مسکن در تهران به دلیل کاهش توان خرید مردم و افزایش اجاره‌نشینی، پررونق‌تر از بازار خرید و فروش است. واسطه‌های ملکی نیز به دلیل کاهش معاملات خرید و فروش، بیشتر به فعالیت در بازار اجاره روی آورده‌اند. با بودجه‌ای معادل ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان، می‌توان واحدهایی در حدود ۴۳ تا ۷۰ مترمربع را در مناطق مختلف تهران به صورت رهن کامل اجاره کرد. این واحدها در محله‌هایی مانند جشنواره، سبلان شمالی، پیروزی و گلبرگ غربی با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شوند.

بازار اجاره مسکن؛ پیشتاز در میان معاملات ملکی

سرویس مسکن: بازار رهن و اجاره آپارتمان در شرایط کنونی از بازار خرید و فروش پیشی گرفته و بیشتر واسطه‌های ملکی به فعالیت در بازار اجاره روی آورده‌اند؛ زیرا بازار خرید و فروش همچنان با کمبود معامله‌گران مواجه است.

افزایش اجاره‌نشینی به دلیل کاهش توان خرید

در فصل داغ جابه‌جایی‌ها، بسیاری از مردم توان خرید خانه را ندارند و به اجاره‌نشینی روی آورده‌اند. این امر باعث رونق بیشتر بازار اجاره نسبت به بازار خرید و فروش مسکن شده و واسطه‌های ملکی نیز به دلیل کاهش تعداد معاملات خرید و فروش، بیشتر به سمت فعالیت در بازار اجاره گرایش پیدا کرده‌اند.

قیمت‌های اجاره آپارتمان در تهران

با بودجه‌ای معادل ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان، می‌توان در تهران واحدی در حدود ۷۰ مترمربع را به صورت رهن کامل اجاره کرد. به عنوان مثال، در محله جشنواره، واحدی ۷۰ متری و ۱۲ سال ساخت، بدون پارکینگ یا در سبلان شمالی، واحدی ۴۳ متری و ۱۴ سال ساخت، بدون آسانسور و پارکینگ، با ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل پیشنهاد شده است.

مناطق مختلف و قیمت‌های متفاوت

در محله پیروزی، رهن کامل آپارتمانی ۴۳ متری و ۱۶ سال ساخت، ۳۵۰ میلیون تومان است و در محله گلبرگ غربی، برای واحدی ۴۴ متری و ۷ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است.

اکوایران

مسکن

شناسه : 439907
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا