اعلام نتایج فروش خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه

مهدی ضیغمی از برگزاری هفدهمین دوره فروش خودروهای وارداتی با ثبت‌نام ۱۳۰ هزار نفر و اعلام نتایج قرعه‌کشی در ۳۱ تیرماه خبر داد.

جهان صنعت نیوز – مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، از برگزاری هفدهمین دوره فروش خودروهای وارداتی با عرضه ۳۶ مدل خودرو و ثبت‌نام حدود ۱۳۰ هزار نفر خبر داد و اعلام کرد که قرعه‌کشی نتایج این دوره فردا ۳۱ تیرماه انجام و در سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر خواهد شد.

هفدهمین دوره فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام کرد که هفدهمین دوره از فروش خودروهای وارداتی، با عرضه ۳۶ مدل خودرو، به عنوان گسترده‌ترین طرح فروش خودروهای وارداتی برگزار شد. این دوره برای متقاضیان مرحله‌ی اول، آخرین فرصت ثبت درخواست خودرویی محسوب می‌شد.

چند نفر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کردند؟

در این دوره، علاوه بر ثبت‌نام‌کنندگان مرحله‌ی اول (اسفند ۱۴۰۱)، متقاضیان جدید نیز امکان ثبت‌نام داشتند. ضیغمی افزود که حدود ۱۳۰ هزار نفر در این نوبت درخواست خودرویی خود را ثبت کرده‌اند.

اعلام نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی

ضیغمی ادامه داد که قرعه‌کشی این دوره فردا یکشنبه ۳۱ تیرماه انجام خواهد شد و نتایج آن در سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بارگذاری می‌شود.

جزئیات هفدهمین مرحله فروش

هفدهمین مرحله از عرضه خودروهای وارداتی از روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه آغاز شد و تا پایان روز یکشنبه ۲۴ تیرماه ادامه داشت. در این مرحله، هر دو گروه متقاضیان مرحله‌ی اول و متقاضیان جدید (که اقدام به تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی کرده بودند) امکان انتخاب پنج اولویت مورد نظر خود از بین ۳۶ مدل خودروی وارداتی عرضه شده را داشتند.

 

خودرو

شناسه : 439917
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا