این شهرها منتظر بارش باران باشند

در پنج روز آینده، برخی نقاط ایران شاهد رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ خواهند بود و در نیمه شرقی کشور و استان‌های مرکزی، وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

جهان صنعت نیوز – در پنج روز آینده، برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و خراسان شمالی و رضوی در بعدازظهر و شب شاهد رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ خواهند بود؛ همچنین در نیمه شرقی کشور و استان‌های مرکزی، قم، سمنان، اصفهان، جنوب تهران، خوزستان و ایلام وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در پنج روز آینده

سرویس عمومی : در پنج روز آینده، برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، در ساعات بعدازظهر و شب شاهد رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ خواهیم بود.

شرایط جوی نیمه شرقی کشور

در این مدت، در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، قم، سمنان، اصفهان، جنوب تهران، خوزستان و ایلام نیز در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت دریای خزر و خلیج فارس

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهند بود.

وضعیت هوای تهران

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری است و از بعدازظهر با افزایش وزش باد همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۸ و کمینه دمای آن ۲۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

عمومی

شناسه : 439919
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا