قیمت کارخانه‌ای دنا پلاس دستی افزایش پیدا کرد

شرکت ایران خودرو اعلام کرد که قیمت دنا پلاس دستی ۶ سرعته از ۵۵۸ میلیون تومان به ۵۶۱ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان افزایش یافته است.

جهان صنعت نیوز – شرکت ایران خودرو با ارسال دعوتنامه‌ای برای متقاضیان دنا پلاس دستی ۶ سرعته در سامانه یکپارچه خودرو از افزایش قیمت این خودرو خبر داد؛ قیمت دنا پلاس از ۵۵۸ میلیون تومان به ۵۶۱ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان افزایش یافته است و مشتریان باید برای تسویه حساب نهایی با قیمت جدید اقدام کنند.

افزایش قیمت دنا پلاس دستی ۶ سرعته در دعوتنامه ایران خودرو

سرویس خودرو : شرکت ایران خودرو به تازگی دعوتنامه‌ای برای مشتریانی که پیش‌تر خودرو دنا پلاس دستی ۶ سرعته را در سامانه یکپارچه خریداری کرده بودند، ارسال کرده است. در این دعوتنامه، به مشتریان اطلاع داده شده که قیمت این محصول نسبت به ماه گذشته تغییر کرده است. به طور دقیق، قیمت دنا پلاس دستی ۶ سرعته از ۵۵۸ میلیون تومان به ۵۶۱ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان افزایش یافته است.

این تغییر قیمت به مشتریان اعلام شده و آنها باید برای تسویه حساب نهایی بر اساس قیمت جدید اقدام کنند. افزایش قیمت ممکن است به دلیل تغییرات هزینه‌های تولید و دیگر عوامل اقتصادی باشد که بر قیمت خودروها تأثیر می‌گذارد. مشتریان باید به‌روزرسانی‌های قیمتی را در نظر داشته و برای پرداخت مبالغ جدید مطابق با دعوتنامه اقدام نمایند.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 439941
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا