بورس به کانال ۲.۱ میلیونی سقوط کرد

امروز شاخص کل بورس تهران ریزش کرد و کانال 2.2 میلیونی را از دست داد.

به گزارش سرویس بورس جهان صنعت نیوز، در معاملات روز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۱۰ هزار و ۲۵۱ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۴۲۸ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش ۲ هزار و ۴۵۹ واحدی در رقم ۷۰۱ هزار و ۷۹۳ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس ۷۶ واحد افت کرد به رقم ۲۲ هزار و ۵۷۰ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۵۹۲ واحد به سطح ۱۲۳ هزار و ۳۷۲ واحد رسید.

بزرگان سبز و قرمز بورس و فرابورس

امروز نمادهای تاپیکو، شستا و شبندر نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای ونوین، کالا و وبشهر از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای خدیزل، هرمز و فزر بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای وهور، تجلی و توریل نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

منبع: اکوایران

بورس

شناسه : 440012
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. با سلام چرا این همه کلاه بردار مال حرام خور که هر بار اسمی از اون به میان میاد فقط ادامه داره وقطع نمیشه چرا با اونایی که برای بار دوم گرفتار می‌شوند مجازاتشان به گونه ای نیست که دیگر جرات تکرار نداشته باشند

  2. میلیونها سهامدار بورسی که در سال ۹۹ با دزدی حسن روحانی از بورس و سقوط آن متضرر شده بودند ، در مناظره های انتخاباتی سال ۱۴۰۰ روی قول رئیسی که گفتند بورس یکی از اولویت های اول وی بوده و قول دادند که بورس را یک هفته ای درست خواهند کرد ، حساب کرده و به رئیسی رای دادند ولی متأسفانه رئیسی نه تنها به قولشان عمل نکردند بلکه بورس را نابود کردند . اقتصاد مملکت را نابود کردند . سفره های مردم را نه تنها بزرگتر نکردند بلکه آن را کوچکتر کردند . سالی یک میلیون مسکن هم نساختند که این باعث شد همان میلیون ها نفر سهامدار بورسی در انتخابات اخیر به دکتر پزشکیان رای دهند . دولت سیزدهم بدجوری از پشت به میلیونها سهامدار خنجر زد و به وعده و قولش عمل نکرد . از سال ۱۴۰۰ که دولت سیزدهم روی کار آمده تاکنون شاخص کل بورس روی عدد ۲ میلیون واحد قفل شده و این نشان از سوء مدیریت ، بی کفایتی و نالایقی دولت سیزدهم بخصوص خاندوزی، عشقی، فرزین ، محسن رضایی ، مخبر و ….. بوده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا