جزئیات وام ۴۰ میلیونی بانک پارسیان با سود ۴ درصد

بانک پارسیان به کسبه دارای جواز و دستگاه کارتخوان متصل، وام قرض‌الحسنه ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه ارائه می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – بانک پارسیان به کسبه دارای جواز و دستگاه کارتخوان متصل به این بانک، وام قرض‌الحسنه ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه ارائه می‌دهد که ضمانت آن اعتبار شغلی است و هزینه‌های جانبی آن شامل ۲۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان

سرویس بانک و بیمه: بانک پارسیان در قالب طرح همراهان به صاحبان جواز کسب که دستگاه کارتخوان متصل به این بانک دارند، وام قرض‌الحسنه ارائه می‌دهد. برای دریافت این وام، متقاضی باید حداقل چهار ماه با دستگاه کارتخوان خود کارکرد داشته باشد و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

جزئیات وام قرض‌الحسنه

مبلغ وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان ۴۰ میلیون تومان است و این وام بدون نرخ سود ارائه می‌شود، اما چهار درصد کارمزد از وام دریافت می‌شود. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۲۴ ماه است و وام‌گیرنده باید ماهانه یک میلیون و ۸۱۸ هزار تومان قسط پرداخت کند. مجموع مبلغ پرداختی شامل اصل و کارمزد، ۴۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان خواهد بود.

ضمانت و هزینه‌های جانبی

ضمانت این وام توسط اعتبار شغلی انجام می‌شود و نیاز به اعتبارسنجی دارد. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام ۲۰۰ هزار تومان است که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

بانک و بیمه

شناسه : 440037
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا