اطلاعیه تمدید مهلت ارسال پروپوزال “جشنواره ایده تا استارت‌آپ”

کمیته تجاری‌سازی دومین کنگره کنسرژنومیکس به آگاهی علاقه‌مندان می‌رساند که مهلت ارسال پروپوزال به رویداد "اولین جشنواره و نمایشگاه ایده تا استارت‌آپ" تا ۱۵ مرداد ماه سال‌ جاری تمدید گردید. این تصمیم بنابر درخواست‌های فراوان مخاطبین و برای آخرین بار اتخاذ شده است.

جهان صنعت نیوز – رویداد “اولین جشنواره و نمایشگاه ایده تا استارت‌آپ” ذیل کمیته تجاری‌سازی دومین کنگره کنسرژنومیکس و با هدف شناسایی ایده‌های قابل تجاری‌سازی ، شبکه‌سازی و شکل‌دهی موثرتر زیست‌بوم حوزه پیشگیری و درمان سرطان، شناسایی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، توسط کارخانه نوآوری آمپر برگزار می‌شود.

حوزه‌های این رویداد شامل پیشگیری و پیش‌آگاهی، غربالگری و تشخیص، هوش مصنوعی، دیتا ماینینگ و سرطان، درمان شخصی‌سازی شده، مراقبت‌های سرطانی، نانو فناوری و سرطان، و خدمات تامین مالی و بیمه‌ای حوزه سرطان می‌باشد.

برای سه تیم برتر جشنواره ایده تا استارت‌آپ سه جایزه ۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۰ تیم برتر می‌توانند در دوره پیش شتابدهی توسط شتاب‌دهنده‌های اصلی کشور حضور یابند و از فضای فیزیکی کار، کمک به تجاری‌سازی، خدمات آموزشی و مشاوره و تامین زیرساخت‌های توسعه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل زیر ثبت‌نام نمایند:

ICGCS@amperinnovation.com

صنعت و معدن

شناسه : 440208
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا