همسان سازی حقوق بازنشستگان متوقف شد؟

حقوق تیرماه بازنشستگان لشگری واریز شد، اما علی‌الحساب همسان سازی به دلیل تاخیر در تصویب لایحه دولت در مجلس، واریز نشد.

جهان صنعت نیوز – حقوق تیرماه بازنشستگان لشگری واریز شد، اما علی‌الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان همانند بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشد. در حالی که پیش از این قرار بود تا زمان تصویب آیین‌نامه متناسب‌سازی، هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب واریز شود. محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، گفته بازنشستگان باید منتظر تصویب لایحه جدید دولت در مجلس باشند و فعلاً احکام متناسب‌سازی صادر نمی‌شود.

حقوق تیرماه لشگری واریز شد، اما خبری از همسان سازی نیست!

شب گذشته، سی‌ام تیرماه، حقوق تیرماه بازنشستگان، بازماندگان و مستمری‌بگیران صندوق لشگری به حساب‌شان واریز شد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از بازنشستگان منتظر واریز علی‌الحساب همسان سازی حقوق خود در این ماه بودند.

با وجود انتظار بازنشستگان، واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق در تیرماه انجام نشد. این موضوع در حالیست که قرار بر این که تا زمان تصویب آیین‌نامه متناسب‌سازی، هر ماه مبلغ یک میلیون تومان به صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز شود.

منتظر لایحه جدید دولت در مجلس

معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر، در اظهاراتی اعلام کرده که بازنشستگان باید منتظر تصویب لایحه جدید دولت در مجلس باشند و فعلاً احکام همسان سازی حقوق صادر نمی‌شود.

اقتصاد کلان

شناسه : 440217
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا