پرداخت مالیات از طریق پیام رسان های داخلی امکان پذیر شد

امکان تایید فرم تبصره ماده ۱۰۰ و پرداخت مالیات از طریق پیام رسان‌های داخلی در راستای تبیین تسهیل استفاده مودیان از مزایای تصبره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم فراهم شده است.

به گزارش سرویس دانش و فناوری جهان صنعت نیوز، شرایط مربوط به تایید فرم تبصره ماده ۱۰۰ و پرداخت مالیات در پیام رسان های «بله» و «سروش پلاس» فراهم شده و مودیان می‌توانند به راحتی مالیات خود را تایید و پرداخت کنند.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، از جمله مزیت‌های استفاده از پیام رسان‌های داخلی برای خدمات مالیاتی، می‌توان به عدم نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و تکمیل جداول درآمد و هزینه، عدم نیاز به ارائه اسناد، مدارک و دفاتر حسب مورد، محاسبه مالیات مقطوع با حداکثر مساعدت‌های قانونی، قطعیت مالیات بدون رسیدگی ماموران مالیاتی، عدم نیاز به مراجعه حضوری مودیان، امکان ثبت تبصره ماده ۱۰۰ در هر ساعت از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته، افزایش مدت زمان تقسیط مالیات در ۱۰ قسط، تسهیل در ارسال فرم تبصره ۱۰۰ توسط مودیان، پاسخگویی برخط به پرسش ها و ابهامات احتمالی مودیان، امکان ثبت تبصره ماده۱۰۰ برای تمامی مودیان داخل و خارج از کشور و ثبت تبصره ماده ۱۰۰ به صورت کاملا رایگان اشاره کرد.

اکنون بازویی در دو پیام‌ رسان مذکور به نشانی @mytax_bot طراحی شده و توسط مودیان قابل استفاده است. مودیان می‌توانند با استفاده از منوی خدمات و انتخاب گزینه پرداخت مالیات در پیام رسان «بله» و انتخاب گزینه ویترین در پیام رسان «سروش پلاس» نسبت به ثبت تبصره ۱۰۰و پرداخت مالیات اقدام کنند.

ایسنا

اقتصاد کلاندانش و فناوری

شناسه : 440250
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا