وام ۶۰۰ میلیونی بانک ملت در طرح شایان

بانک ملت در طرح «شایان یک» به مشتریان خود تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان وام با سود ۱۴ تا ۲۳ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه ارائه می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – بانک ملت در طرح «شایان یک» به مشتریان خود تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان وام با سود ۱۴ تا ۲۳ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه ارائه می‌دهد. برای دریافت این وام، مشتری باید حساب کوتاه‌مدت عادی با حداقل ۱۵ میلیون تومان سپرده داشته باشد و ضامن معتبر، اعتبار شغلی یا سند ملکی که در رهن بانک دیگری نباشد، ارائه کند. وام‌گیرنده همچنین باید از بدهی و سابقه چک برگشتی پاک باشد. با دریافت این وام، هر قسط ماهانه حدود ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود و هزینه‌های جانبی ۲۰۰ هزار تومانی نیز وجود دارد. از مزایای این طرح، مسدود نشدن وجه سپرده‌گذاری‌شده است.

شرایط دریافت وام شایان یک بانک ملت

سرویس بانک و بیمه : بانک ملت در طرح «شایان یک» به مشتریان خود تسهیلات تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد. برای دریافت این وام، مشتری باید حساب کوتاه‌مدت عادی در بانک داشته و مبلغی را به عنوان سپرده در آن قرار دهد. علاوه بر این، متقاضی باید ضامن معتبر، اعتبار شغلی یا سند ملکی که در رهن بانک دیگری نباشد، ارائه کند. همچنین، بانک باید از بدهکار نبودن متقاضی و نداشتن سابقه چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

جزئیات طرح شایان یک

در طرح شایان یک، با ایجاد میانگین حساب دو تا شش ماهه و حداقل ۱۵ میلیون تومان سپرده‌گذاری، می‌توان تسهیلاتی با سود ۱۴ تا ۲۳ درصد دریافت کرد. نرخ سود وام بر اساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده در بانک ملت تعیین می‌شود و حداکثر ضریب برابری تسهیلات ۴۵۰ درصد میانگین حساب است. مدت‌زمان بازپرداخت این وام بین ۱۲ تا ۳۶ ماه خواهد بود.

محاسبات وام و اقساط ماهانه

با دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود که در پایان مدت سررسید به مجموع ۷۳۸ میلیون تومان می‌رسد. همچنین، ۲۰۰ هزار تومان برای هزینه‌های جانبی از جمله تشکیل پرونده و اعتبارسنجی دریافت می‌شود.

نکات مثبت طرح شایان یک

از نکات مثبت این طرح می‌توان به مسدود نشدن وجه سپرده‌گذاری‌شده در بانک اشاره کرد. بانک ملت برای سپرده وام‌گیرنده ۰.۰۱ درصد سود لحاظ می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

بانک و بیمه

شناسه : 440539
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا