میدان جی تا یکسال آینده مسدود می شود

شهردار منطقه ۹ گفت: میدان جی تا یک سال آینده مسدود خواهد بود.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، محمدرحیم مرتضوی در حاشیه بازدید نمایندگان استان تهران. در مجلس از پروژه‌های عمرانی سطح شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره روند پروژه احداث بال غربی بزرگراه یادگار امام اظهار کرد. در امتداد فعالیت‌های عمرانی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در دستور کار قرار گرفته است. که ظرف یک ماه گذشته میدان جی مسدود شد. و بار ترافیکی این محدوده به خیابان سعیدی منتقل شد.

وی افزود: این اقدام با هدف تسریع پیشرفت پروژه انجام شد تا علاوه بر کاهش زحمت شهروندان این محدوده فواید افتتاح پروژه هرچه زودتر شامل حال شهروندان تهرانی شود.

مرتضوی ادامه داد: ۲۷ پلاک ثبتی معارض در مسیر احداث این پروژه وجود داشت که ۲۳ پلاک ثبتی کارشناسی و با دستور قضایی نسبت به واریز مبلغ تملک آنها به حساب قوه قضائیه اقدام خواهد شد. مابقی پلاک‌های ثبتی نیز پس از کارشناسی نیز در اسرع وقت در دستور واریز مبالغ آنها قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: دو پلاک ثبتی هفته گذشته تخلیه و ظرف روزهای آینده تخریب خواهد شد تا پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

مرتضوی در پاسخ به سؤالی در خصوص پیش‌بینی زمانی برای بهره‌برداری از این پروژه تصریح کرد: متولی این پروژه معاونت عمرانی شهرداری تهران است و در حقیقت در انجام این پروژه تقسیم کاری صورت گرفته به شکلی که اجرا با معاونت عمرانی و رفع معارضین توسط شهرداری منطقه ۹ انجام می‌شود. لذا زمان و موعد افتتاح براساس برنامه‌ریزی مجری پروژه است که قطعا زمان افتتاح توسط آنها اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسکن

شناسه : 440569
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا