نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه به تعویق افتاد

با اعلام مدیر سامانه یکپارچه، اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی به تعویق افتاد.

جهان صنعت نیوز – مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه اعلام کرد که روز ۶ مرداد اعلام می‌شود. پیش از این قرار بود نتایج قرعه کشی امروز دوشنبه یکم مرداد مشخص شود. همچنین روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده برای این خودروها آغاز شده است. دور جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی که از ۱۹ تا ۲۴ تیرماه با عرضه ۳۶ مدل خودرو برگزار شد. همچنین نوع خودرو برای ثبت‌نامی‌های اسفندماه سال گذشته نیز در این دوره مشخص خواهد شد.

اعلام نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی

سرویس خودرو : مهدی تقدسی اعلام کرد که قرعه‌کشی خودروهای وارداتی روز گذشته انجام شده و نتایج آن از طریق سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی (saleauto.ir) اعلام خواهد شد.

آزادسازی پول‌های بلوکه شده

وی همچنین در مورد پول‌های بلوکه شده گفت که روند آزادسازی حساب‌های بلوکه شده برای خودروهای وارداتی که ۵۰۰ هزار تومان بود، از روز گذشته آغاز شده و بانک‌ها در این زمینه اقدام می‌کنند.

ثبت‌نام دور جدید خودروهای وارداتی

دور جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی از روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه با عرضه ۳۶ مدل خودرو شروع شد و تا ۲۴ تیرماه ادامه داشت. نتایج این ثبت‌نام روز شنبه هفته آینده (۶ مرداد) اعلام خواهد شد.

تعیین نوع خودرو برای ثبت‌نامی‌های گذشته

نوع خودرو برای ثبت‌نامی‌های اسفندماه سال گذشته نیز در این دوره مشخص خواهد شد. در این دور از عرضه خودروهای وارداتی، ۳۶ محصول عرضه شد که از این تعداد ۱۸ خودرو دارای قیمت قطعی و ۱۸ خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی بودند. متقاضیان می‌توانستند پنج مدل خودرو را انتخاب کنند.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 440578
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا