دیروز بالاترین پیک مصرف برق تهران ثبت شد

معاون شرکت توزیع برق تهران گفت: با ۵۶۰۰ مگاوات مصرف، بیشترین میزان تقاضای برق در تهران از ابتدای امسال به ثبت رسید.

به گزراش سرویس نفت و پتروشیمی جهان صنعت نیوز، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ در خبر ۱۳ گفت: وضعیت دمایی کشور به ویژه در تهران نسبت به هفته‌های گذشته بالاتر است و به تبع آن مصرف برق نیز در کشور افزایش پیدا کرد.

او افزود: روز گذشته نیاز مصرف تهران به ۵ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید که از ابتدای سال، این بالاترین پیک مصرفی بود که در تهران ثبت شد. با توجه به اعلام هواشناسی و گرمتر شدن هوا در کشور، مصرف نیز روندی صعودی خواهد داشت.

معاون توزیع برق تهران ادامه داد: مشترکان خانگی شهر تهران همکاری خوبی با صنعت برق داشتند و از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار مشترکی که صدور قبض انجام شده، ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار مشترک، مشمول پاداش شدند و تنها در شهر تهران ۵۰ میلیارد تومان پاداش پرداخت شده است. ۴۰۲ هزار مشترک نیز صورت حساب صفر برای آنها منظور شده است.

این مقام مسئول افزود: بیش از ۵ هزار اداره بزرگ در شهر تهران داریم که اخطار‌هایی به ادارات پرمصرف داده شد و تاکنون نیز برق اداراتی که مدیریت مصرف را انجام نداده اند محدود کردیم. امروز هم برق ۵۰ اداره را بعد از اخطار قطع کردیم. سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان توسعه و نوسازی صنایع، و ساختمان‌های دو بانک، از جمله اداراتی بودند که شامل قطعی برق شدند.

صداوسیما

نفت و پتروشیمی

شناسه : 440606
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا