اطلاعیه سپاه درباره توقیف یک نفتکش

روابط عمومی منطقه دوم دریایی سپاه از توقیف یک فروند نفتکش متخلف حامل بیش از یک و نیم میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، روابط‌عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۱۲ خدمه در سواحل عمق بوشهر توسط رزمندگان این منطقه خبر داد.

همچنین روابط‌عمومی منطقه دوم دریایی سپاه در این اطلاعیه‌ از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۱۲ خدمه در سواحل عمق بوشهر توسط رزمندگان این منطقه خبر داده است.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند به فضل الهی با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد لیتر نفت قاچاق با نام تجاری ” betl guse “و پرچم کشور آفریقایی توگو که به طور سازماندهی شده مبادرت به قاچاق سوخت می‌کرد، در سواحل عمق بوشهر شناسایی و با حکم مرجع قضایی توقیف شد.

این شناور همراه با ۱۲ خدمه آن که دارای ملیت‌های هندی و سریلانکایی هستند به لنگرگاه بوشهر منتقل و تحت نظارت است.

روابط‌عمومی منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: فارس

سیاسی

شناسه : 440652
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. جالبه . خودرو سازان با افزایش قیمت دلار . قیمت خودرو را افزایش می‌دهند. با کاهش قیمت دلار مجددا قیمت فروش کارخانه را افزایش می‌دهند. قیمت خودرو در بازار آزاد چه افزایشی و یا کاهشی باشد باز هم در هر درمورد قیمت خودرو را در کارخانه افزایش می‌دهند. بالاخره با این همه افزایش قیمت با پر رویی می گویند زیان انباشته می‌دهیم دلیلش را همه می‌دادند چیست ؟ دزدی های کلان توسط مدیران ارشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا