چانگان CS55 به خط تولید سایپا می‌آید

سایپا ۴۴۱p یا همان چانگان CS55 پلاس کراس‌اوور جدید سایپا با موتور توربوشارژ رقیب جدی برای خودروهای چینی موجود در بازار ایران خواهد بود.

جهان صنعت نیوز – سایپا ۴۴۱p، یک کراس اوور جمع و جور جدید است که سایپا قصد دارد به زودی آن را به بازار عرضه کند. این خودرو که در واقع همان چانگان CS55 پلاس است، با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ، گیربکس هفت سرعته اتوماتیک، و امکانات رفاهی و ایمنی کامل، رقیب قدرتمندی برای خودروهایی مانند چری تیگو ۷ پرو، فیدلیتی و KMC X5 خواهد بود. اگرچه هنوز اطلاعات رسمی از سوی سایپا منتشر نشده، اما تصاویر منتشر شده و نمایش این خودرو در نمایشگاه‌های خودرو، حاکی از عرضه قریب‌الوقوع آن است.

چانگان CS55 ، کراس‌اوور جدید سایپا: نگاهی به مشخصات، امکانات و رقبای بازار

سرویس خودرو : سایپا پس از انتشار خبرهای اولیه در مورد همکاری با شرکت چانگان، حالا به نظر می‌رسد آماده عرضه یک کراس‌اوور جدید به بازار ایران است. اگرچه هنوز اطلاعات رسمی از سوی سایپا یا پارس خودرو منتشر نشده، اما تصاویر منتشر شده از چانگان CS55 پلاس با آرم سایپا، حاکی از ورود قریب‌الوقوع این خودرو به بازار است.

مشخصات فنی سایپا ۴۴۱p

سایپا ۴۴۱p یک کراس‌اوور جمع‌وجور است که با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. این خودرو با قدرت ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر، نوید یک رانندگی پرقدرت و لذت‌بخش را می‌دهد. سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و بازوهای مولتی‌لینک در عقب، به همراه ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ، پایداری و امنیت خودرو را تضمین می‌کنند.

امکانات و تجهیزات رفاهی

اگرچه هنوز لیست کامل امکانات سایپا ۴۴۱p منتشر نشده، اما با توجه به نمونه‌های وارداتی چانگان CS55 پلاس، می‌توان انتظار داشت که این خودرو با امکانات کاملی به بازار عرضه شود. امکاناتی مانند چهار ایربگ، ترمز پارک برقی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، رادار هشدار تصادف از جلو، رینگ ۱۹ اینچی، سانروف پانوراما، صندلی برقی راننده و سیستم ورود بدون کلید، تنها بخشی از امکانات احتمالی این خودرو هستند.

رقبای سایپا ۴۴۱p در بازار ایران

سایپا ۴۴۱p با ورود به بازار، رقبای قدرتمندی مانند چری تیگو ۷ پرو، فیدلیتی، KMC X5 و دیگر کراس‌اوورهای چینی را پیش روی خود خواهد دید. با این حال، با توجه به سابقه خوب و محبوبیت برند چانگان در بازار چین، می‌توان انتظار داشت که سایپا ۴۴۱p نیز با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان ایرانی مواجه شود.

تاریخچه حضور چانگان CS55 پلاس در ایران

چانگان CS55 پلاس برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ رونمایی شد و سپس در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ در ایران به نمایش درآمد. در دی ماه همان سال، این خودرو با قیمت ۱.۴ میلیارد تومان در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شد و تعدادی از آن‌ها به مشتریان تحویل داده شدند.

خودرو

شناسه : 440744
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا