محصول پرطرفدار ایران خودرو دوباره تولید می‌شود

پژو ۲۰۷ صندوقدار به زودی به تولید ایران خودرو بازمی‌گردد و در نیمه دوم سال جاری با محصول جدید «ری‌را» عرضه خواهد شد.

جهان صنعت نیوز، پژو ۲۰۷ صندوقدار به زودی به سبد محصولات ایران خودرو بازمی‌گردد و در نیمه دوم سال جاری به همراه محصول جدید «ری‌را» عرضه خواهد شد. مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که این شرکت قصد دارد قیمت «ری‌را» را از قیمت‌گذاری دستوری خارج کند و همچنین بر تولید هایما S8 و خودروهای مناسب حمل و نقل عمومی تمرکز دارد.

بازگشت پژو ۲۰۷ صندوقدار به خط تولید ایران خودرو

سرویس خودرو، پژو ۲۰۷ صندوقدار به زودی به سبد محصولات ایران خودرو بازمی‌گردد. علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، اعلام کرد که در نیمه دوم سال جاری علاوه بر پژو ۲۰۷ صندوقدار، محصول جدید این خودروساز به نام «ری‌را» نیز عرضه خواهد شد.
عظیمی افزود که ایران خودرو قصد دارد قیمت «ری‌را» را از قیمت‌گذاری دستوری خارج کند و در صورت عدم موفقیت، به دنبال ایجاد حاشیه سود مناسب برای این محصول خواهد بود.

تولید هایما S8 افزایش پیدا می‌کند؟

مدیرعامل ایران خودرو همچنین از تمرکز بیشتر این شرکت بر تولید هایما S8 در بخش خودروهای مونتاژی خبر داد. به گفته عظیمی، این خودرو سهم بیشتری از تولیدات مونتاژی این خودروساز را به خود اختصاص خواهد داد.
وی همچنین به برنامه‌ریزی برای تولید خودروهای سواری مناسب برای حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت که دو محصول جدید، تارا توربواتوماتیک و سورن توربوگازسوز، در سبد تولیدات امسال قرار دارند.

تجربه موفق گذشته تکرار می‌شود؟

بازگشت پژو ۲۰۷ صندوقدار به خط تولید ایران خودرو می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به این خودرو باشد. پس از تجربه موفق تولید پژو ۲۰۶ صندوقدار، ایران خودرو قصد داشت با تولید پژو ۲۰۷ صندوقدار تجربه مشابهی را تکرار کند، اما به دلایل نامشخص، تولید این خودرو متوقف شد. با این حال، به نظر می‌رسد که در سال جاری، متقاضیان این محصول محبوب دوباره بتوانند آن را در اختیار بگیرند.

خودرو

شناسه : 440826
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا