معاملات شمش طلا از ۷ تن گذشت

سخنگوی مرکز مبادله گفت: طی ۳۹ جلسه حراج شمش طلا بیش از ۷ تن شمش معامله شد. همچنین حراج سکه از هفته آینده طبق روال سابق برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز،  اصغر بالسینی از معامله ۲۱۳ قطعه (کیلوگرم) شمش طلای استاندارد در حراج سی و نهم مرکز مبادله ایران خبر داد. و گفت: امروز سی و نهمین جلسه حراج شمش طلا برگزار شد. و از مجموع ۲۳۵ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز. ۲۱۳ کیلوگرم با عیار ۹۹۵ درهزار و میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله و خریداری شد.

وی افزود: از تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تا امروز، در مجموع ۳۹ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است. که نتیجه آن فروش بیش از ۷ تن (۷۰۶۷ کیلوگرم) شمش به ارزشی بیش از ۳۰ همت (هزار میلیارد تومان) بوده است.

حراج سکه از هفته آینده طبق روال سابق برقرار است

سخنگوی مرکز مبادله همچنین به موضوع حراج سکه در مرکز مبادله اشاره کرد. و گفت: از روز دوشنبه هفته آینده مورخ هشتم مرداد ماه جلسات حراج سکه طلا طبق روال سابق برگزار می‌شود.

تخصیص ۲۸۷ هزار سکه در ۱۵ حراج

بالسینی در پایان خاطر نشان کرد: تا امروز و در مجموع برگزاری ۱۵ جلسه حراج سکه، جمعا ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۵۸ هزار و ۸۲۸ قطعه، نیم سکه ۴۳ هزار و ۱۹۲ قطعه و تمام سکه ۷۶ هزار و ۶۶۹ قطعه است.

منبع: ایسنا

طلا و ارز

شناسه : 440899
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا