زمان فروش شاهین پلاس مشخص شد + جزئیات

سایپا به‌زودی فروش شاهین پلاس با قیمت ۸۱۰ تا ۸۴۰ میلیون تومان را آغاز می‌کند، این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری و امکانات جدیدی چون گرمکن صندلی‌ها و نمایشگر ۱۰ اینچی عرضه می‌شود.

جهان صنعت نیوز – سایپا به‌زودی فروش شاهین پلاس را آغاز می‌کند؛ نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از سدان سایپا با قیمت ۸۱۰ تا ۸۴۰ میلیون تومان که در پیش‌فروش نیاز به پیش‌پرداخت ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان دارد. این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته عرضه می‌شود و امکانات جدیدی مانند گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، و سیستم تهویه مطبوع خودکار دارد.

پیش‌فروش شاهین پلاس: ورود محصول جدید سایپا به بازار

سرویس خودرو: با اعلام مشخصات فنی و امکانات جدید شاهین پلاس، متقاضیان اکنون منتظر عرضه رسمی این خودرو هستند. براساس اخبار خودرو، سایپا قرار است همین هفته فروش این مدل را آغاز کند. شاهین پلاس، که نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از سدان سایپا محسوب می‌شود، پیش از این در نمایشگاه‌های داخلی نمایش داده شده بود و حالا به مرحله عرضه در بازار نزدیک می‌شود.

جزئیات قیمت و شرایط پیش‌فروش شاهین پلاس

بر اساس گزارش‌ها، قیمت شاهین پلاس از ۸۱۰ میلیون تا ۸۴۰ میلیون تومان خواهد بود و در طرح پیش‌فروش، متقاضیان باید ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت پرداخت کنند. جزئیات دقیق شرایط فروش و قیمت‌گذاری رسمی این خودرو به‌زودی اعلام خواهد شد.

قیمت شاهین پلاس به یک میلیارد تومان می رسد

قیمت بالای شاهین پلاس که در بازار آزاد می‌تواند حتی به ۱ میلیارد تومان برسد، ممکن است با انتقادات زیادی مواجه شود. در حالی که مردم به دنبال واردات خودروهای کارکرده برای دسترسی به محصولات استاندارد خارجی هستند، تعیین چنین قیمتی برای تولیدات داخلی محل بحث است. همچنین، مدل‌های داخلی دیگری مانند ریرا ایران خودرو نیز با قیمت‌های بالای یک میلیارد تومان به فروش خواهند رسید.

تغییرات فنی و امکانات جدید شاهین‌پلاس

در حالی که طراحی خارجی شاهین‌پلاس تغییری نکرده، این خودرو در زمینه مشخصات فنی به‌روزرسانی‌های قابل توجهی داشته است. به جای موتور توربوشارژ قبلی، شاهین پلاس از موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ME۱۶ استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این نیرو به وسیله گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته شرکت DAE به محور جلو منتقل می‌شود، در حالی که مدل‌های قبلی با گیربکس‌های دستی و سی‌وی‌تی عرضه شده بودند.

امکانات رفاهی و ایمنی شاهین‌پلاس

شاهین‌پلاس به امکانات جدیدی نظیر گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی ۶ جهته صندلی راننده و شیشه‌های دودی مجهز شده است. همچنین، از ویژگی‌های دیگر این مدل می‌توان به نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم تهویه مطبوع خودکار، ۲ ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور رصد باد تایرها، دوربین دنده عقب و کنترل شروع حرکت در سربالایی اشاره کرد.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 441032
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا