قیمت ری‌را به یک میلیارد تومان نمی رسد

وزیر صمت گفت: اگر بتوانیم با سازمان حمایت بر سر قیمت به توافق برسیم، در چند روز آینده قیمت آن نهایی خواهد شد و زیر یک میلیارد تومان است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، عباس علی آبادی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مردم ایران،‌گفت: طراحان ایرانی توانستند یک ماشین با تراز جهانی را عرضه کنند.

ماشین ری‌را برگرفته از یک نام ایرانی‌ و شمالی است به معنی گنجشک کوچک. این ماشین همه آپشن‌ها را برای رقابت با ماشین‌های خوب دنیا دارد و از نظر استاندار ایمنی، ایمنی بسیار بالایی دارد. از نظر موتور دوگانه دارد یک مدل یورو پنج و مدل دیگر یورو شش است. بیش از ۶۷ درصد ساخت داخلی است.

وی افزود: از همه مهم‌تر طراحی و مهندسی ایرانی دارد و این نکته مهمی است که با نام و نشان تجاری ایران می‌تواند در دنیا عرضه شود.

امیدواریم که مردم به لحاظ کیفی از آن راضی باشند و اگر بتوانیم با سازمان حمایت بر سر قیمت به توافق برسیم، در چند روز آینده قیمت آن نهایی خواهد شد و زیر یک میلیارد تومان است. از شهریور ماه عرضه خواهد شد. ساعتی بیست ماشین تولید می‌شود تقریبا سالی ۱۱۰۰۰۰ ماشین که من امیدوارم مردم از این ماشین استقبال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

خودرو

شناسه : 441113
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا