باراک اوباما از کامالا هریس حمایت می‌کند

باراک اوباما به زودی از کامالا هریس برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حمایت خواهد کرد، که به‌دنبال تحقق رویای نخستین رئیس‌جمهور زن آمریکا است.

جهان صنعت نیوز – باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، به زودی از کامالا هریس برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حمایت خواهد کرد. هریس در تلاش است تا به عنوان اولین زن به ریاست جمهوری آمریکا برسد. اوباما، که خود اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا بود، به‌طور خصوصی از کاندیداتوری هریس حمایت کرده و مشاوران آن‌ها درباره حضور مشترک در کمپین‌های انتخاباتی گفت‌وگو کرده‌اند. پس از کناره‌گیری جو بایدن از نامزدی مجدد، هریس توانسته حمایت نمایندگان حزب را جلب کند.

حمایت باراک اوباما از کامالا هریس در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

سرویس سیاسی: طبق گزارش‌های خبری، باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، به زودی از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حمایت خواهد کرد. اوباما، که در سال ۲۰۰۸ به عنوان اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا انتخاب شد، حمایت او برای هریس که در تلاش است اولین زن و اولین فرد رنگین‌پوست به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا شود، بسیار حیاتی است. بر اساس گزارش NBC، اوباما به‌طور خصوصی حمایت کامل خود را از کاندیداتوری هریس اعلام کرده و با او در تماس منظم بوده است.

گفته می‌شود مشاوران اوباما و هریس در حال بررسی حضور مشترک در کمپین‌های انتخاباتی هستند، هرچند هنوز تاریخ مشخصی برای این همکاری تعیین نشده است. با عدم وجود رقیب برای هریس، او در روز دوشنبه حمایت نمایندگان حزب را کسب کرد، یک روز پس از اینکه جو بایدن از نامزدی مجدد صرف‌نظر کرد و در سخنرانی‌ای از دفتر بیضی‌شکل کاخ سفید با ملت صحبت کرد.

اخبار برگزیدهسیاسی

شناسه : 441333
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا