اخراجی‌های ۴ ساخته می‌شود

فیلمنامه «اخراجی‌های ۴» نوشته شده و ساخت این فیلم به زودی آغاز خواهد شد.

جهان صنعت نیوز ؛ ابوالفضل همراه، بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها»، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا اعلام کرد که فیلمنامه «اخراجی‌های ۴» به نگارش درآمده و به زودی ساخت آن آغاز خواهد شد. او افزود که مسعود ده‌نمکی، کارگردان و نویسنده این فیلم، قصد دارد ساخت فصل جدید را در سال جاری شروع کند و تاکید کرد که فیلمنامه و داستان فیلم بسیار جذاب خواهد بود.

آغاز ساخت «اخراجی‌های ۴» در سال جاری

سرویس عمومی؛ ابوالفضل همراه، بازیگر مشهور فیلم سینمایی «اخراجی‌ها»، اخیراً در گفت‌وگویی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا اعلام کرد که فیلمنامه «اخراجی‌های ۴» به نگارش درآمده و قرار است ساخت این فیلم به زودی آغاز شود. طبق اظهارات او، مسعود ده‌نمکی، کارگردان و نویسنده این مجموعه محبوب، برنامه دارد که در سال جاری مراحل تولید فصل جدید را شروع کند. همراه ابراز امیدواری کرد که داستان و فیلمنامه فیلم به دلیل جذابیت‌های ویژه‌ای که دارد، نظر مخاطبان را جلب کند.

بازیگران اخراجی‌های ۴

بازیگران اصلی «اخراجی‌ها» یکی از موضوعات مهم مورد بحث در این گفت‌وگو بود. همراه به چالش‌هایی اشاره کرد که ممکن است در انتخاب بازیگران پیش بیاید. از جمله این چالش‌ها، مشغولیت‌های کاری برخی از بازیگران و افزایش سن آنان بود که ممکن است بر کیفیت بازی آن‌ها تاثیر بگذارد. او تاکید کرد که قرار است در انتخاب بازیگران دقت لازم صورت گیرد تا هم از تجربه‌های قبلی استفاده شود و هم فیلم به شکلی جذاب و مطابق با انتظارات مخاطبان ساخته شود.
همراه همچنین به استقبال و تقاضای گسترده مردم برای تولید فصل جدید این فیلم اشاره کرد و گفت که این تقاضا نقش زیادی در تصمیم‌گیری برای ساخت «اخراجی‌های ۴» داشته است. به گفته او، مردم در هر فرصتی از تولید فصل جدید این فیلم سوال کرده‌اند و این فشار عمومی باعث شد که ده‌نمکی تصمیم به احترام به نظر مردم و تولید فصل چهارم بگیرد.

«اخراجی‌های ۴» به جای «اخراجی‌های صفر»

در پاسخ به سوالاتی در مورد این که آیا فیلم جدید «اخراجی‌ها» نسخه‌ای از «اخراجی‌های صفر» خواهد بود، همراه تاکید کرد که فیلم در حال تولید «اخراجی‌های ۴» است و به زمان حال برمی‌گردد. این در حالی است که اخیراً اکبر عبدی نیز در برنامه «شب‌خوش» به تولید «اخراجی‌های صفر» اشاره کرده بود، اما همراه این موضوع را رد کرد و گفت که پروژه فعلی به فصل چهارم «اخراجی‌ها» مربوط می‌شود.

عمومی

شناسه : 441372
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا