پایتخت ۷ چه زمانی پخش می‌شود؟

مهدی نقویان اعلام کرد که سریال «پایتخت ۷» هنوز کلید نخورده و فیلمنامه آن همچنان در حال ویرایش است.

جهان صنعت نیوز – مهدی نقویان درباره وضعیت ساخت سریال «پایتخت ۷» اظهار داشت. که هنوز هیچ تصویربرداری آغاز نشده و فیلمنامه سریال همچنان در حال ویرایش است. وی اشاره کرد که در تعامل بین تیم تولید سریال و مدیران صداوسیما اتفاقات مثبتی رخ داده. و فیلمنامه زیر نظر محسن تنابنده در حال نهایی شدن است. نقویان تأکید کرد که این پروژه پیش تولید سنگینی دارد. و در آینده نزدیک به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

پیش تولید پایتخت ۷: پروژه‌ای با انتظارات بالا

مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم، با اشاره به وضعیت ساخت سریال «پایتخت ۷»، تأکید کرد که هنوز هیچ تصویربرداری برای این سریال آغاز نشده است. وی گفت: “هنوز هیچ پلان تستی از سریال گرفته نشده است و فیلمنامه زیر نظر محسن تنابنده در حال ویرایش است.” نقویان همچنین به تعاملات مثبت بین تیم تولید و مدیران سازمان صداوسیما اشاره کرد و گفت: “ریل فیلمنامه سر جای خود است و ادیت می‌شود.”

فیلمنامه‌ پایتخت ۷ همچنان در حال ویرایش است

نقویان در خصوص کامل بودن فیلمنامه برای آغاز تولید اظهار داشت که به گفته سیروس مقدم، هیچ فصل از «پایتخت» بدون فیلمنامه آماده به صحنه نرفته است و این روند برای فصل هفتم نیز همچنان پابرجاست. او افزود: “در هر دوره‌ای نظرات متفاوتی وجود دارد، اما شرایط فعلی برای تیم تولید شرایط مطلوبی است.”

پیش تولید سنگین و سرمایه‌گذاری مجدد

رئیس مرکز سیمافیلم به چالش‌های پیش تولید «پایتخت ۷» نیز اشاره کرد و گفت: “با توجه به اینکه این سریال بعد از پنج سال ادامه پیدا می‌کند، نیازمند پیش تولید سنگینی است.” او افزود که تیم تولید باید مجدداً بر روی موارد زیادی از صفر سرمایه‌گذاری کند. نقویان همچنین تأکید کرد که اخبار رسمی درباره شروع تصویربرداری از سوی سیمافیلم اعلام خواهد شد و رسانه‌ها باید اخبار خود را از منابع رسمی دریافت کنند.

نقویان یادآور شد که مذاکرات بین صداوسیما و تیم «پایتخت» از تیرماه سال گذشته آغاز شده است و انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری درباره این پروژه منتشر شود.

عمومی

شناسه : 441469
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا