کدام پروژه‌های مسکن ملی تا شهریور آماده می‌شود؟

پروژه‌های مسکن مهر و مسکن ملی با تزریق منابع مالی و افزایش نیروهای انسانی تا یک ماه آینده پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

جهان صنعت نیوز – سعید غفوری، معاون وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرد. که با تزریق منابع مالی به پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، انتظار می‌رود. تا یک ماه آینده اثرات مثبت این اقدام مشهود باشد. وی افزود که انبوه‌سازان باید برنامه زمان‌بندی تحویل واحدها را بر اساس تزریق منابع مالی ارائه کنند. و تأکید کرد که با هرگونه کم‌کاری برخورد خواهد شد. غفوری همچنین از مردم خواست که به عنوان بازوی نظارتی، هرگونه کم‌کاری پیمانکاران را به شرکت عمران پردیس یا شرکت عمران شهرهای جدید ایران گزارش دهند. وی تصریح کرد که تا شهریورماه امسال، پروژه‌هایی با پیشرفت ۸۵ درصدی به مرحله بهره‌برداری و تحویل به مردم خواهند رسید.

پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر و مسکن ملی با تزریق منابع مالی

سرویس مسکن : سعید غفوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، اعلام کرد. که به دنبال تزریق منابع مالی به پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، تغییرات مهمی در روند پیشرفت این پروژه‌ها انتظار می‌رود. او گفت که در روزهای اخیر منابع مالی مناسبی به این پروژه‌ها اختصاص یافته و با افزایش نیروهای انسانی و جبهه‌های کاری، اثرات مثبت این اقدام تا یک ماه آینده قابل مشاهده خواهد بود. غفوری تأکید کرد که انبوه‌سازان موظف هستند برنامه زمان‌بندی دقیقی برای تحویل واحدها ارائه کنند و هرگونه کم‌کاری از سوی پیمانکاران پذیرفته نخواهد شد.

نقش مردم در نظارت بر پروژه‌ها

غفوری از مردم به عنوان بازوی نظارتی این پروژه‌ها یاد کرد و از آنها خواست که در صورت مشاهده هرگونه کم‌کاری یا تأخیر در اجرا، موضوع را به شرکت عمران پردیس یا شرکت عمران شهرهای جدید ایران گزارش دهند. او اشاره کرد که این نظارت مردمی می‌تواند به بهبود کیفیت و سرعت اجرا کمک کند. غفوری همچنین اعلام کرد که مقرر شده تا شهریورماه امسال، همه پروژه‌هایی که تاکنون به پیشرفت ۸۵ درصدی رسیده‌اند، به بهره‌برداری برسند و به مردم تحویل داده شوند.

تعهد به تحویل به موقع و کیفیت بالا

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد که برنامه زمان‌بندی تحویل واحدها باید به دقت تنظیم و رعایت شود. او از پیمانکاران خواست تا در انجام تعهدات خود کوشا باشند و از هرگونه کم‌کاری خودداری کنند. غفوری تصریح کرد که هدف نهایی تحویل واحدهای مسکونی با کیفیت و در زمان مقرر به مردم است.

مسکن

شناسه : 441483
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا