چالوس یکطرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور، تصریح کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا انارک و هزارچم تا ولی آباد، محدوده گرماب و حدفاصل خوزنکلا تا پورکان مشاهده می شود. همچنین ترافیک سنگین در محور هراز در مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب حدفاصل چهل چشمه تا پل دلیچایی و محدوده دماوند مشاهده می شود و ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده پل پردیس و تونل شماره ۲ گزارش شده است.

وی تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور رودهن – تهران محدوده جاجرود وجود دارد و تردد روان در آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب قابل مشاهده است. ضمنا محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

شیرانی در تشریح وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده حسین آباد و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک وجود دارد. همچنین ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک سنگین در محور فشم – تهران حدفاصل رودک تا زردبند گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک سنگین در محور اردبیل – آستارا در برخی مقاطع دیده می شود و بارش باران نیز در برخی از محور های استان های مازندران، گیلان و اردبیل مشاهده می شود.

منبع: ایسنا

مسکن

شناسه : 441527
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا