حمله تند روزنامه کیهان به شورای راهبری: جاسوس و حامی همجنس‌گرایی!

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان با ابراز نگرانی از تفاوت دیدگاه‌های شورای راهبری دولت جدید و رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان، به سابقه اعضای این شورا در همکاری با دشمنان و مخالفت با نظام اسلامی اشاره کرد.

جهان صنعت نیوز – حسین شریعتمداری در مقاله‌ای در روزنامه کیهان، اعضای شورای راهبری دولت جدید را متهم به همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، حمایت از همجنس‌گرایی، و مخالفت با نظام اسلامی کرد. وی نگرانی خود را از اختلاف دیدگاه این اعضا با رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان و احتمال تکرار سیاست‌های دولت پیشین ابراز داشت.

شورای راهبری دولت : افرادی با سابقه! همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، حمایت از همجنس‌گرایی و محکومیت‌های امنیتی

سرویس سیاسی : حسین شریعتمداری، سردبیر روزنامه کیهان، در مقاله‌ای به بررسی ترکیب شورای راهبری و کمیته‌های زیرمجموعه آن در دولت جدید پرداخت. او ادعا کرد که بسیاری از اعضای این شورا و کمیته‌ها دارای سوابقی نظیر همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، حمایت از همجنس‌گرایی، و محکومیت‌های امنیتی هستند. به گفته شریعتمداری، این افراد در گذشته با دشمنان ایران در آمریکا و دیگر کشورها ملاقات‌های پنهان داشته و برای ایجاد فتنه در کشور دستورالعمل دریافت کرده‌اند.

نگرانی از اختلاف دیدگاه‌ها

شریعتمداری با اشاره به تفاوت دیدگاه‌ها بین اعضای این شورا و رئیس‌جمهور جدید، مسعود پزشکیان، ابراز نگرانی کرد. او تاکید کرد که پزشکیان بارها به مبانی انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان تاکید داشته و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه استفاده می‌کند.

احتمال تکرار سیاست‌های دولت پیشین

شریعتمداری هشدار داد که اختلاف دیدگاه‌های اساسی میان شورای راهبری و رئیس‌جمهور می‌تواند منجر به تکرار سیاست‌های دولت موسوم به تدبیر و امید و خسارت‌های پیشین شود. او به نمونه‌های کنونی اشاره کرد و تاکید داشت که باید نگران تأثیر این اختلافات بر تعیین وزرا و تصدی پست‌های کلیدی بود.

سیاسی

شناسه : 441579
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا